Liefst Iwein gevolgd door Tatiana en Martine... Voor de overwinning : Sugar gevolgd door Sebastiaan, twee leuke gasten
Hey.. ben jij er ook weer?
Ik verbaas me erover dat 'doorgewinterde' ER kijkers hier nog steeds intrappen.. Uiteraard komen deze twee sympathiek over. Zal wel een reden hebben dan, denk ik zo...
Dennis wordt in het begin zeer sympathiek afgeschilderd..en/of strategisch.. In de preview die ik vandaag (eigenlijk toevalligerwijze want ik kijk nooit naar deze zender) zag, gaf hij aan absoluut niet meer op zijn voormalige eilandje te willen/kunnen toeven (uiteraard vanwege zijn voormalige ontberingen...
)
En nog steeds bejubelen we Dennis vanwege zijn voormalige enorme (over the top) edit in widm, en zijn we nu ineens diep teleurgesteld in hem...
En nog steeds bejubelen we de 'helden' die zich koest lijken te houden en 'noest' tegenstand bieden tegen zowel sociaal als natuurgeweld...
(Sorry was dit nu serie 5,6,7,8.... of serie xxxxx...
)
Ja je zult ongetwijfeld gelijk krijgen millesime omdat je inmiddels weet welke
edit bepaalde kandidaten krijgen. Sebas lijkt me prima 'robinson' materiaal zoals meerdere mensen hier beweren
, vanuit die criteria beredenerend... Maar goed laten we vooral niet vergeten hoezeer we gestuurd worden in al deze assumpties door het 'almachtige' middel van de regie, en de selectieve beelden (plus innuendo).
Ps de 'bekijken' functie hier werkt voor geen meter..
Alle tekst staat door de smileys heen...