Regina en Saar distantiëren zich zogenaamd van de complotmakerij dus dan draait het voor hen om de proeven... de 2 Belgen die redelijk sterk zijn in proeven krijgen stemmen dus doen het zelfde vandaar het 'hypocriet gezeik'
Regina heeft bewezen dat ze een proef heeft gewonnen tegen iemand met een serieus nadeel vergelijkbaar met Tatiana haar proefwinst maar zij werd er praktisch voor afgeschoten omdat Regina hierbij teveel nadeel had...
Antony heeft zich 2 keer meer bewezen dan Sebas in de 2 proeven waaraan Sebas heeft deelgenomen.
Ik heb niets over Zsofi gezegd en ze heeft ook geen enkele stem gekregen dus waarom je dat uit je duim zuigt is me beetje een raadsel.
Ik vond het ook ergerlijk dat Saar en Regina terug ff mee aan tafel schuiven nadat ze een overkill aan voedsel hebben gehad, net zoals de opmerking naar Antony die zijn douche heeft gedeeld dat ze niet veel eten meer hebben terwijl ze zich volgepropt hebben tijdens de proef.
je hebt complotten, suvivalskills, sociale, fysieke, mentale delen.
Er is veel meer dan proeven en complotten.
Regina gaf ook aan: de verschillen zijn nihil, niemand is de zwakste.
Hier haal ik uit dat ze zichzelf niet direct als sterkste beschouwt.
Ook toen Sebastiaan vroeg of ze dacht dat ze met de sterksten op het eiland zaten: antwoorde zij van niet.
Om antony nu veel beter te vinden om 2 proeven slaat nergens op.
Het zijn maar 2 proeven!
Net of die 2 proeven zo bepalend zijn.
Okee, nee i.p.v. zsofi bedoelde ik dan Tatiana.