Auteur Topic: Ergerlijke momenten  (gelezen 109682 keer)

Offline Pharos

• Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #160 Gepost op: 1-10-2010, 18:59:43 »
Maar wie vecht er wel voor zijn plek in de expeditie dan? Ze gedragen zich allemaal als makke lammetjes... :(
Weet je het niet, antraciet

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 1-10-2010, 19:16:32 »
Mee eens. Dat vind ik ook wel een probleem van deze serie tot nu toe.
(misschien toch bang voor imago. (behalve dan Sergio en Iwein))
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #162 Gepost op: 6-10-2010, 20:23:37 »
Ik ook  ;D
Ja erg grappig, enige spanning in de aflevering.
Kreeg bijna een hartstilstand :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 7-10-2010, 22:27:20 »
Martine's domme stem op Nienke en even domme reactie op het resultaat ervan.
Als er een lijst komt van meest domme moves ooit in ER moet die zeker in de top tien, zoniet vijf..  ::)

(Ervan uitgaande dat het dus idd dommigheid was en geen leugenachtige hypocrisie..  ::) )

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #164 Gepost op: 7-10-2010, 22:32:29 »
Martine die op Nienke stemt.
De domste reden ever.

Anthony met zn eeuwige strijd nl vs be.
Altijd slachtoffer spelen.

Dennis die teleurgesteld is in Regina en Saar omdat ze voor Jackson gaan.
Erg arrogant en egoïstisch.

John die door vals te spelen de proef wint.
Wat een eer hea!? de proef winnen met vals spelen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 8-10-2010, 09:06:10 »
John die niet eens de moeite doet om te verbergen dat hij gewoon kan zien, wat een domme gast....

Dennis met zijn reactie op Saar en Regina, belachelijk

Maar vooral Tatjana, met haar luie gegaap en geslaap, wat een saaie doos

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 8-10-2010, 12:19:58 »
Het 'Robinsonwaardig' begrip dat weer de kop op lijkt te steken, met het gedoe dat alleen sterke mensen verdienen om verder te gaan.
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 8-10-2010, 12:29:58 »
Oh,
Sorry hoor ;)

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 8-10-2010, 13:02:59 »
Het 'Robinsonwaardig' begrip dat weer de kop op lijkt te steken, met het gedoe dat alleen sterke mensen verdienen om verder te gaan.

Inderdaad! Het lijkt wel of alleen Iwein het een beetje snapt.

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 8-10-2010, 13:51:02 »
Inderdaad! Het lijkt wel of alleen Iwein het een beetje snapt.

Of over hoe een ergerlijk moment tot grappig moment kan worden..  ;D

Iwein wordt nu ineens door sommige mensen tot een soort robinson-mastermind verklaard - ik hou het voorlopig op de kattengezegdes (met name die in 't nauw dus  ::) ) omdat ik tot nu toe weinig anders van hem heb gezien imho.

Verder lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij de enige is die hier mee bezig is of dit snapt, zeker gezien de commentaren van Jboy en D. Die nemen de dames kwalijk dat ze op zijn dameskransjes hebben besloten Sugar de samensmelting te 'gunnen', terwijl zij al druk aan het nadenken lijken te zijn geslagen over allianties en hoe je eigen club te behouden. Je ziet D en J duidelijk afspraken maken voor de camera, om elkaar niet af te vallen. Dit is echter weinig aan de orde geweest omdat Noord telkens niet naar de eilandraad hoeft..

Ik denk dat je hier wel meer van zult gaan zien zodra de samensmelting een feit is en het meer ieder voor zich wordt. ;)

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 8-10-2010, 14:04:19 »
Let's hope! Dat vind ik juist 1 van de, al dan niet hét leukste, leukere aspecten van dit spel  ;)

Mede hierdoor kan ik ook Survivor (De Amerikaanse versie) veel meer waarderen! Die is nu ook weer bezig en daar kijk ik elke week eerlijk gezegd meer naar uit dan naar ER  ;)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #171 Gepost op: 8-10-2010, 17:24:42 »
Vraagje: waar kun je de afleveringen van Survivor zien?
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 8-10-2010, 17:29:32 »

Overal waar je goed zoekt  ::vergroot::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #173 Gepost op: 8-10-2010, 17:57:56 »

Kijk eens rond op het RealityWorld board, en lees eens hier bijvoorbeeld ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 9-10-2010, 17:14:28 »
Het constante belgië vs nederland paranoïde denkpatroon van Anthony.

Als er meerdere personen waren die zo denken, ok, maar hij is echt de enigste.
En hij doet het overal. Ik kreeg bijna de neiging om te zeggen als extra reden waarom hij Sugar koos.... en hij is een belg....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 9-10-2010, 19:04:24 »
Iwein wordt nu ineens door sommige mensen tot een soort robinson-mastermind verklaard - ik hou het voorlopig op de kattengezegdes (met name die in 't nauw dus  ::) ) omdat ik tot nu toe weinig anders van hem heb gezien imho.

Het is natuurlijk allemaal nogal relatief, Iwein springt eruit omdat hij al meerdere malen door het oog van de naald is gekropen door zelf initiatief te nemen en omdat hij in tegenstelling tot veel anderen wordt weergegeven als een individu dat constant met het spel bezig is (Antony heeft een zelfde soort edit). Nu is het mogelijk dat de anderen meer met het spel bezig zijn dan wij denken maar gezien de stemmingen en een aantal interviews betwijfel ik dat. Er zitten veel Expeditieleden tussen die het spel op een deugdelijke manier willen spelen en zoals Art al opmerkt is zelfs het afschuwelijke woord 'robinsonwaardig' al gevallen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 10-10-2010, 09:02:49 »
Ik vind Iwein verre van een Robinson mastermind, hij heeft tot nu toe vooral heel veel geluk gehad. En dat initiatief nemen bestaat alleen maar uit een babbeltje
maken. Deze laatste stemronde had hij alleen met Tatjana een pact. Het had ook heel anders kunnen uitpakken. let wel : hij blundert bij lettelijk alle proeven.
Dus als hij de samensmelting haalt heeft hij wat mij betreft gewoon onbehoorlijk gezwijnd. ::rofl::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 10-10-2010, 09:59:10 »
Ik vind Iwein verre van een Robinson mastermind, hij heeft tot nu toe vooral heel veel geluk gehad. En dat initiatief nemen bestaat alleen maar uit een babbeltje
maken.

Het is echt onzin om het onder de noemer geluk te gooien, Iwein zit nog in het spel doordat hij vanaf het begin pro-actief aan het optreden is, niet omdat Vrouwe Fortuna aan zijn kant stond. En het maken van een 'babbeltje' kan van vitaal belang zijn in het spel zoals we de afgelopen afleveringen gezien hebben.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Forsythia

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 10-10-2010, 11:25:59 »
Ergerlijk moment van de aflevering was toch wel die verbaasde blik van Martine toen Nienke naar huís 'mocht'. Hoe stom kan je zijn?

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 10-10-2010, 11:27:01 »
Alle momenten dat Iwein in beeld is, vooral de momenten dat ie in beeld is met Tatiana, zijn ergerlijk. ::ohno::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...