Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Aflevering 9!
Toch ook maar eens geregistreerd om te zeggen: "merci Sprien!". Die links voor megavideo werken perfect voor mij.(Belg)Enig idee wnnr je een link voor aflevering 10 kan posten?Of is er al een link in een ander topic ofzo, want ik las dat aflevering 10 al op 4 november uit was in Nederland?
Is het ook mogelijk om deze file ergens up te loaden waar hij ook te downloaden is? Bij megavideo kan dat namelijk niet en streamen vanaf die website zelf levert een resultaat op dat zoveel stoort dat het niet te bekijken is.Sinds kort blijkt dat tvgemist niet meer werkt zonder een applicatie te downloaden genaamd Silverlight en die applicatie werkt niet op mijn systeem.
Ik zou niet weten bij welke site dat kan zonder dat je een downloadlimiet hebt. Daarbij heb ik de bestanden niet meer, zodra ze op Megavideo staan verwijder ik ze van mn harde schijf.
Rapidshare, megaupload, dat soort dingen.Je kunt er ook gewoon een torrent van maken, da's het makkelijkste lijkt me.Iemand anders die deze aflevering toevallig voor me heeft?
En nog eens bedankt Sprien!Volgens mij kijken vele Belgen naar je links,maar zijn ze te lui om een account aan te maken :pMaar echt bedankt!
Probeer dit eens, het is wel een flv bestand maar als je VLC media player gebruikt zou dat geen problemen moeten geven.
Helaas, dat lijkt niet te werken. VLC player crasht als ik probeer om de url te laden.Toch bedankt.
Hmz, rechterklik resulteert bij mij niet in een download venster.edit: met FF dan weer wel (ik gebruik normaal gesproken Opera) alleen resulteert de download dan in een bestand van 0 bytes.
Mocht het nog steeds niet werken probeer dan eens zelf een downloadlink te genereren via clipnabber.com. Wanneer je daar de oorspronkelijke megavideolink in een tekstvlak neerzet en daarna ook de broncode van de megavideolink in een daaropvolgend tekstvlak plakt zal er een downloadlink gegenereerd worden. De broncode van de betreffende website kun je bij Internet Explorer vinden via beeld > bron en bij Firefox via beeld > paginabron.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
731 gasten en 5 vaste bezoekers