Nog even terugkomend op de toekomst van ER. Ik denk dat men met het vip-concept toch langzaam is begonnen met de ontmanteling van het programma. M.i. kan je niet meer terug naar het oude concept met "gewone" Vlaamse en Nederlandse burgers.
Als ER volgend seizoen terugkomt met het oude concept vermoed ik dat de kijkcijfers in rap tempo zullen dalen. En kijkcijfers zijn bepalend voor het voortbestaan van het programma. Ik denk dus dat de productie niet anders zal kunnen/willen dan opnieuw een vip-editie op te zetten. Aan WIDM? zie je dat dit tot grote successen kan leiden. Voor ER vrees ik echter dat dit hooguit twee seizoenen kan en dat dan het kaarsje langzaam uit zal gaan.
Begrijp met niet verkeerd, ik vind deze editie best leuk om te zien. Het valt me alleszins mee, maar ik mis wel het idee dat "Jan met de pet" of "Henk en Ingrid", mee kunnen doen. Maar ach, wie weet tovert men de komende seizoenen keer op keer briljante concepten uit de hoge hoed waardoor we nog jaren kunnen genieten van dit geweldige programma
ER junior, ER 65+, ER on ice, ER Michael Jackson edition, ER in the city, Oh oh ER... Ik noem maar wat voorbeelden...