Waar heb je die foto vandaan, Hoosh?
Ook volgens mij is de meest linker (voor de kijker)Antony. Sebastiaan is véél langer dan Saar en niet die 3/4 kop die je hier ziet.
Ik denk ook dat dit de proef voor de samensmelting word.
Alleen vraag ik me af of Martine er wel echt bij is.
Als dit echt de proef voor de samensmelting is, dan móet Martine er wel bij zijn, anders is een proef niet meer nodig.
Ik denk trouwens inderdaad dat Martine links van Antony staat. Vind ik echt wel weer iets voor de ER-regie, om zo een foto de wereld in te sturen die een spoiler lijkt te zijn, maar dat niet is. Maar dat zou dan weer betekenen dat Martine juist níet afvalt, want anders heb je weinig aan zo een nep-spoiler.
Ik denk niet dat het een eliminatie-proef voor de samensmeling is, want er is zo expliciet gezegd dat die er niet zou komen. Als dat toch echt nodig was geweest, hadden ze het stukje waar de groep op het eiland werd gedumot wel een beetje ge-edit, zodat deze mogelijkheid er wel was.
Dus:
óf het is een extra manier om de mensen uit te putten, door ze bjvoorbeeld elke dag 3 keer een half uur te laten staan.
óf Martine staat er inderdaad niet bij, maar Sebastiaan en Sugar wel en het is de eerste proef ná de samensmelting.