Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Hoe spoiler mag deze topic zijn.. ? Voordat ik iets post wat mensen niet willen weten
verder alles goed dwaas ?
Gelukkig staan niet alle namen erin, zodat je toch nog een vrij grote keus afvallers van de 1e en 2de aflevering hebt
Expeditie Robinson (episode 2)Maandag 13 September 21:40 - 22:40 Dennis Weening wordt in zijn eentje gedropt op het kleinste eiland. Het is afzien. Zelf een hut bouwen, vissen vangen en het vuur aanhouden. Het voornaamste gezelschap komt van de apen die uit zijn op het voedsel van Dennis. Op Kamp Noord en Zuid is het een stuk drukker. De eerste immuniteitsproef wordt gespeeld. Leiders Maxim en Sergio moeten laten zien wat zij waard zijn voor hun team. De Vlaamse mannen vermaken zich opperbest. Bij de stemming blijken de Vlaamse mannen het gemunt te hebben op een van de hard werkende Nederlandse dames: Kim, Nienke, Saar of Regina... En dat zet kwaad bloed.
Op 2be.be staat al een synopsis voor aflevering 2.
dat hoeft niet, het screenshot kan van tussen de proef en de Eilandraad zijn
Ik bedoel de screenshot van het voiceover-filmpje, deze gaat over aflevering 3 hierin worden de namen van 3 vd 4 Nederlandse dames genoemd, deze zijn dus niet afgevallen en op de site van 2be staat dat de Nederlandse dames het moeten ontgelden tijdens de eilandraad van aflevering 2, er blijft dus nog één Nederlandse dame over.. (Of Sugar/Anthony moet afvallen maar dat lijkt me heeel sterk)
Stephanie geeft zelf op en de groep hoopt dat ze nog 1 nachtje wil blijven, zodat ze waarschijnlijk de dag erna weg kan als ze de proef verliezen!! Maar dat wil ze overigens niet. Zie http://www.telegraaf.nl/video/prive/7595271/__Nieuwe_beelden_Expeditie_Robinson__.html?sn=video_prive
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
671 gasten en 3 vaste bezoekers