Montage of niet, het blijft een ongelofelijke blaaskaak. Ik hoop van harte dat hij het niet heeft gered in de finaleproef! Alleen al het feit dat hij zichzelf ziet als de allersterkste van de bende, en niet inziet dat de anderen even sterk al dan niet sterker kunnen zijn doet me twijfelen aan zijn mentale capaciteiten. Hij is nochtans zelf in zijn eigen praatjes gaan geloven! Naarmate het programma vorderde werd hij zelfs zwakker, minder gebrand dus zo sterk is hij nu toch ook weer niet?
Komt erbij dat hij zich al die tijd heeft gefixeerd op Tatiana, hoe hij op haar heeft zitten inhakken heeft voor mij finaal de deur dicht gedaan. Hij heeft haar totaal verkeerd ingeschat!
Uit eigen belang stemde hij dan ook nog eens op Regina terwijl hij Zsofi een zwakkere kandidate vond. Zegt genoeg toch, zodat hij later in de finale meer kans zou maken?
Hoe dan ook, moest hij in de finale staan, zal hij van een koude kermis terugkomen! In het begin gunde iedereen hem misschien wel de finale, ondertussen zal het tij (in het resort waar de ex-kampleden gezellig bijkletsen met een assortiment stevige cocktails & gefrituurde lekkernijen) dan echt wel gekeerd zijn!