Misschien dwingt hij dat ook wel wat af?
Hmm Ik denk dat Sebas met Sergio snel genoeg doorhad wat voor vlees hij in de kuip had en er op zijn manier echt wel voor gezorgd heeft dat deze zsm exit ging.
Hij heeft in de tweede ronde (wrsch om diverse redenen, de een oprechter en de ander egocentrischer) Iwein eruit willen stemmen, hetgeen Martine dwarsboomde.
Ik denk alleen dat hij een inschattingsfout maakt vwb Tatjana en Iwein, die allebei behoorlijk opportunistisch ingesteld lijken, en mentaal niet zwak zijn. Sebas lijkt fysieke kracht en mentale kracht op gelijke hoogte te stellen (een denkfout die John en Dennis ook maakten waardoor ze met praatjes kwamen ondanks dat ze afhaakten, hetgeen natuurlijk absoluut ongeloofwaardig is).
Ik ben benieuwd of dit kwartje gaat vallen zodra de rest aankomt voor de samensmelting, waar voor zover het zich laat aanzien, Iwein en Tatjana voorlopig nog bij zullen zitten. Als hij dan niet zijn perspectief op 'kracht' in Robinson bijstelt, kon hem dat wel eens eerder vroeger dan later fataal worden als hij geen individuele immuniteit wint, en het vlaamse front verder groeit..