Onzin. Ze speelt het spel niet, ze wil alleen maar met haar vriendinnetjes op het eiland zitten. Tsja, niet raar dat de mannen daar geen zin in hebben, die willen namelijk wel het spel spelen (althans Sergio, Iwein & Antony wel). Ze heeft het echt alleen aan zichzelf te wijten.
Gelukkig lopen daar de meningen over uiteen... Zo ver ik me kan herinneren heeft ze nooit gezegd alleen maar met haar vriendinnetjes te willen overblijven. Zou jij ook niet zo kijken als jij je uit de naad werkt en een paar mannen zitten alleen maar op hun luie achterwerk te zaniken over de vrouwen? En daarbij, Sergio en Iwein weten ook wat zuur kijken is...
Trouwens, waarom zie jij ER alleen maar als het spel zoals jij het ziet. Tuurlijk, 'complotjes' is een deel van het spel, maar ook de spellen zelf, en vooral ook het overleven op het eiland zijn belangrijke onderdelen van het spel dat Expeditie Robinson heet. In de 'complotjes' zijn de heren de absolute top, en daar kunnen de vrouwen nog wat van leren. In de spellen doen Anthony en Sugar nog wel redelijk mee, maar bij het overleven op het eiland heb ik alleen Anthony het nodige zien doen...