Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Het zag er naar uit dat Kim en Sugar het wel met elkaar konden vinden.Kim kon het dan ook niet over haar hart halen om op Sugar te stemmen.
de twee Vlaamse dikkertjes
ergens elders heeft Sprien al gevraagd om namen te noemen en niet aan te duiden met hun postuur. (behalve dan Lange Frans, vermoed ik)
Dat denk ik ook. Hij zal vast niet veel vet hebben en als het lichaam geen vet kan aanspreken als reservevoedsel zullen zijn spieren aan de beurt zijn.
Sugar heeft de sleutel in handen. Als de dames hem zo ver krijgen dat hij mee gaat doen met hen dan kunnen de dames overleven. De andere zullen niet overstappen denk ik. Hij zal het wel kunnen "incasseren" denk ik.
Waarom moet hij de kant van de dames kiezen? Dat zou de domste beslissing van dit jaar zijn... Als hij dat doet worden de mannen in willekeurige volgorde naar huis gestuurd.
Stel dat Sugar zou overstappen denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen dat alle mannen een voor een worden weggestemd. Ik kreeg namelijk nog niet direct de indruk dat de vrouwen een samenspanning zouden zien zitten!
Als ze geen complot maken gaan ze eraan, en dat weten ze.
dat is dan een mes in eigen rug steken.Als ze geen complot maken gaan ze eraan, en dat weten ze.
Ik lsuti me hier bij aan. Hij zal het fysiek wel moeilijk krijgen, kijk naar PE met Bart Veldkamp, werd ook ziek omdat hij niet aan zijn dagelijkse behoefte kwam. Dan verzwakt een topsporter.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
710 gasten en 7 vaste bezoekers