Veronderstellen hoe andere mensen denken (bv zonder marktonderzoek), is net wat ik wilde benadrukken met die 'fictieve' meerderheid.
De dames hebben bewezen dat ze de belangrijkste aspecten van het spel niet beheersen en daardoor liever de rol van het slachtoffer spelen.
Wel merkwaardig dat beide partijen net stemmen op de personen die een punt hadden gescoord bij de proef. Als ze voor de zwakste gingen hadden ze moeten stemmen diegene de proef vern**kt hebben. --> Regina, Saar of Iwein.
Sergio heeft bij de proef voor het laatste en beslissende duel de verwachting als 'correcte' leider ingelost door de democratie te laten gelden, met het niet zo beste resultaat als gevolg.
Ik zeg alleen dat ik nog wel geloof in democratie, daar is niets op tegen neem ik aan.
En dat ze op Sugar stemde was omdat hij zwak was.
Dat hij een punt haalde was omdat hij een taartje had, en het opnam tegen Tatiana.
Kom op zeg, dat kan iedereen winnen.
Je zit net te zeggen dat ze in belgië de nl dames zo achterbaks vinden omdat ze een complot maken volgens jou, en nu zeg je dat ze het spel niet beheersen omdat ze dat niet gedaan hebben?
Erg wisselvallig of niet?
Je kan beter niet uitgaan van marktonderzoek dat kost je teveel tijd.
Maar de meeste reacties op forum's, hyves etc. geven aan niet heel erg fan te zijn van Sergio.
daar baseer ik het op.