Nee de fictieve meerderheid uit België wil hem erin blijven zien ; Ik denk dat het juist doordat het Bekende koppen zijn die je van tv kent in combinatie met een bepaalde sympathie, dat je daar een beetje meer pro voor bent dan tegenover iemand dat je niet kent. Ik ben er voor mezelf nog niet uit indien ik een bekend iemand irritant vind uit eigen land, of deze irritatiefactor groter is dan tegenover een bekende Nederlander die ik niet ken... Ik erger me eigenlijk niet aan zo Maxim, eerder aan John en Sebastiaan --> wie imo verantwoordelijk is aan manipulatie qua stemgedrag van de vrouwen naar Frans toe, en hier wordt praktisch niets over gezegd... )
Ik heb een zekere empathie en een grotere vorm van respect voor de buitenbeentjes dan tegenover de kuddedieren die zitten te zeuren maar geen actie (durven) ondernemen.
De reacties in mijn omgeving over de Nederlandse dames zijn idd in België niet zo positief (waarschijnlijk door enkele artikels waarin gezegd wordt dat de Nederlanders evengoed en zelfs vanaf de eerste dag bezig waren met strategie en complotjes)
Ben je er wel heel zeker van dat de fictieve meerderheid van de belgen Sergio er in wil houden?
Ben ik namelijk niet zo zeker over.
Ik bedoel als iemand als Paty Brad zou meedoen zou zeker van beide landen willen dat zij eruit gaat.
Omdat ze ongeloofelijk irritant is.
En de nl dames hebben bewezen geen complot te hebben door de tweede keer niet op dezelfde te stemmen.
Ze stemde gewoon op de zwakste.
En aangezien de eerste keer Iwein duidelijk de zwakste was.
De tweede keer was Sugar sterk verzwakt en dat zag je aan de stemming.
Hoewel Regina het bij Iwein hield.
Dus dan zeuren jullie belgen om niets.
Je kan wel zeggen dat buitenbeentjes leuk zijn, maar win je ook daarmee?
Ik denk het niet.