Hij heeft er inderdaad niet voor gekozen om tot leider gebombardeerd te worden, neen. Net als Maxim, die volgens zijn kampleden evenmin zijn rol naar behoren vervult.
Op een normale manier laten blijken dat je iemand niet aardig vindt? Door vieze gezichten te trekken achter iemands rug, zoals ik Saar en Kim heb zien doen? Fraai, hoor.
En of Sergio de samensmelting al dan niet haalt, valt af te wachten natuurlijk... Ik zou me daarover persoonlijk niet aan al te boude uitspraken wagen.
Ik meen me toch ook te herinneren dat ook Sergio vieze gezichten trekt achter de ruggen van de dames als die iets zeggen wat hem niet bevalt.
Na de eilandraad ook meteen op zichzelf gefocust. Hij is erg aanwezig en komt op mij egocentrisch over.
Kritiek (terecht of onterecht) uitdelen kan hij, maar ontvangen absoluut niet.
Hij voelt zich extreem snel aangevallen, lijkt een beetje alsof hij last heeft van paranoia.
Qua karakter is hij zeker niet de sportiefste. Tijdens de eetproef hard lachen omdat hij iemand vlees toewijst omdat hij denkt dat ze vegetarisch is, is slechts één voorbeeld van zijn matige karakter.
Ik snap dat hij erbij is, er zit altijd wel een deelnemer als irritatiefactor in, en in deze editie is dat sergio.
Zijn inzet tijdens zijn immuniteit, en zijn handelen kan hem nu zijn kop gaan kosten bij de herindeling.
Als hij zo door blijft doen, zal de weerstand tegen hem alleen maar groeien. Kampgenoten zonder inzet worden niet lang gedoogd, en als hij tijdens proeven ook niet optimaal presteert is het snel gedaan.