Mooi om te zien... ik vond het eerder zielig en degoutant hoe ze Sergio en Iwein aan hun lot overlieten bij de proef en tevens Sergio uit de groep sloten.
Het gaat em hier niet enkel om tactiek maar ook hoe je mensen behandeld...
Mij kwam het in vele momenten over dat de Nederlandse dames neerkeken op de mannen wegens een 'niet eerlijke' fysieke onderverdeling van de kampen met de fanatieke Nederlandse mannen op het andere kamp..
Ok Sergio heeft niet al te veel uitgestoken in het kamp maar zorgde wel voor 'sfeer' in het kamp als je de voice over van Eddy of Evi mag geloven...
Sergio heeft dit voornamelijk helemaal aan zichzelf te danken. De sfeer in kamp zuid was allesbehalve goed en ontspannend.. Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar de meiden waren niet goed gemutst en volgens mij hadden Antonio en Sugar het ook niet naar hun zin. Zelfs Iwein lijkt nu veel vrolijker dan dat hij deed. Kom op zeg, de enige die zich goed en supérieur voelde was Sergio zelf.
En het is een spel, net zoals dat sommige mensen het niet zielig vonden dat Kim naar huis moest, is het in mijn ogen ook absoluut niet zielig dat die twee er niet onderdoor konden. In zo'n spel kom je jezelf tegen en omdat hij wat dikker is, is dat zijn nadeel in het spel. Ik vind het toch ook niet zielig als iemand minder sterk is bij een andere fysieke proef?
En dat niemand Sergio kwam helpen, is niet zo gek. Dan had hij zich maar wat beter moeten gedragen. Sergio dacht gewoon taktisch en slim bezig te zijn, maar dat was hij absoluut niet.