Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 129716 keer)

Offline Celeone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #300 Gepost op: 15-10-2010, 15:30:00 »
Reken er maar niet op. Ik denk dat Sugar volledig zal gaan doen wat Antony & Iwein hem vertellen.

Dan valt Sugar behoorlijk door de mand. Hij zit in de samensmelting door de stemmen van de Nederlandse vrouwen. Een typische stank voor dank-situatie in dat geval.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
« Reactie #301 Gepost op: 15-10-2010, 15:33:19 »
Dan valt Sugar behoorlijk door de mand. Hij zit in de samensmelting door de stemmen van de Nederlandse vrouwen. Een typische stank voor dank-situatie in dat geval.

Mja, Sugars kansen zijn groter als hij met Antony samenwerkt, dus dat lijkt me verstandiger. Bovendien kreeg hij ook de stem van Antony dus ik vind niet dat hij door de mand valt.

Offline Celeone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #302 Gepost op: 15-10-2010, 15:38:38 »
Op de manier zoals jij het bekijkt dan niet nee, maar ik vind Antony zelf ook door de mand gevallen omdat hij énorm met de wind meewaait. Eerst was hij al heel erg paranoïde, maar ik dacht dat hij daar wel vanaf zou komen als hij inzag dat niemand anti-Belgisch stemt en nu doet hij alsof hij de Nederlanders niet eens kent. Goh, wat een klasse. Heeft ook niets met het spel te maken in zijn geval, vind ik. Want al bleef hij trouw aan zijn kamp, dan kon het alsnog alle kanten op, aangezien het andere kamp met de luiheid van bijvoorbeeld Tatiana zat.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #303 Gepost op: 15-10-2010, 15:45:07 »
Hartstikke goed toch juist? Hij zorgt dat hij in control is bij de groep mensen die het cijfermatig voor het zeggen hebben. Daar valt m.i. helemaal niets op af te dingen.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #304 Gepost op: 15-10-2010, 15:59:26 »
Hartstikke goed toch juist? Hij zorgt dat hij in control is bij de groep mensen die het cijfermatig voor het zeggen hebben. Daar valt m.i. helemaal niets op af te dingen.
Is hij wel zo in control als hij steeds maar met iedere veranderende wind meewaait? Het is bijna niet meer te tellen hoe vaak hij van kamp is verwisseld... (althans, zo komt het op de kijker over) Zullen de anderen dat op een gegeven moment niet tegen hem gaan gebruiken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #305 Gepost op: 15-10-2010, 16:02:15 »
Is hij wel zo in control als hij steeds maar met iedere veranderende wind meewaait? Het is bijna niet meer te tellen hoe vaak hij van kamp is verwisseld... (althans, zo komt het op de kijker over) Zullen de anderen dat op een gegeven moment niet tegen hem gaan gebruiken?

Ik denk dat hij vooralsnog in control is.

Dat laatste is natuurlijk een goed punt wat van belang is voor de finale (die hopelijk, hopelijk, hopelijk gaat worden beslecht door de juryleden en niet door het publiek).

Hij zal er dan ook verstandig aan doen om te proberen om Iwein of Tatiana mee te nemen naar de finale itt bv Sugar.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #306 Gepost op: 15-10-2010, 17:14:30 »
Mja, Sugars kansen zijn groter als hij met Antony samenwerkt, dus dat lijkt me verstandiger. Bovendien kreeg hij ook de stem van Antony dus ik vind niet dat hij door de mand valt.
Volgens mij is dat niet helemaal waar.
Aangezien er bij de belgen niet hard gewerkt wordt, zou het slecht zijn om de nl'ers eruit te werken.
Die doen het werk, geen nl'ers= geen voedsel.
Met welk complot hij meedoet zal niet veel uitmaken.
Bij de belgen zou hij als één van de eersten eruit liggen doordat hij waarschijnlijk goed zal zijn in proeven.
Bij de nl'ers zou dat niet zo zijn omdat eerst het andere vuil naar huis gestuurd moet worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #307 Gepost op: 15-10-2010, 17:27:25 »
Daar kun je weleens gelijk in hebben. Ik krijg echt het idee dat Iwein en Antony de andere Vlamingen alleen maar voor hun karretje willen spannen, zodat zij ver kunnen komen. Mochten Sugar en Zsofi toch voor het verbond gaan vallen, dan zullen zij er ook behoorlijk snel uit gaan liggen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #308 Gepost op: 15-10-2010, 18:25:01 »
Volgens mij is dat niet helemaal waar.
Aangezien er bij de belgen niet hard gewerkt wordt, zou het slecht zijn om de nl'ers eruit te werken.
Die doen het werk, geen nl'ers= geen voedsel.
Met welk complot hij meedoet zal niet veel uitmaken.
Bij de belgen zou hij als één van de eersten eruit liggen doordat hij waarschijnlijk goed zal zijn in proeven.
Bij de nl'ers zou dat niet zo zijn omdat eerst het andere vuil naar huis gestuurd moet worden.

Tsja, dat voedsel zoeken vind ik niet zo relevant. Dat kunnen de belgen ook wel.

Dat hij als een bedreiging kan worden gezien is absoluut waar. Ik denk alleen dat Sugar dit zelf totaal niet doorheeft. Vandaar dat ik hem ook beschouw als een non-player. Wellicht verandert het nog, maar dat zou me positief verbazen.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #309 Gepost op: 15-10-2010, 18:26:31 »
Daar kun je weleens gelijk in hebben. Ik krijg echt het idee dat Iwein en Antony de andere Vlamingen alleen maar voor hun karretje willen spannen, zodat zij ver kunnen komen. Mochten Sugar en Zsofi toch voor het verbond gaan vallen, dan zullen zij er ook behoorlijk snel uit gaan liggen.

Absoluut. En terecht wat mij betreft. Zoals ik al eerder zij: de kansen van Antony zijn echt extreem groot als hij na de Nederlanders Sugar er uit werkt samen met Iwein en Tatiana.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 16-10-2010, 11:53:35 »
Mentaal en fysiek nog in orde. Knap. En zo langzamerhand Leider aan het worden. Hoe fascinerend kan het lopen.

En ik vind hem steeds grappiger. Zeker als hij quasi 'serieus' de ultieme consequenties van het spel op zoekt: Tja als niemand uit zichzelf gaat, dan moeten we maar misschien iemand 'helpen'. En dan serieus zeggen dat het geen optie is omdat je het lijk niet goed kan verstoppen. ::rofl::

Ik vind het erg geestig zoals hij 'de draak steekt met het spel' maar het toch heel serieus speelt.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #311 Gepost op: 17-10-2010, 12:42:17 »
Tsja, dat voedsel zoeken vind ik niet zo relevant. Dat kunnen de belgen ook wel.

Dat hij als een bedreiging kan worden gezien is absoluut waar. Ik denk alleen dat Sugar dit zelf totaal niet doorheeft. Vandaar dat ik hem ook beschouw als een non-player. Wellicht verandert het nog, maar dat zou me positief verbazen.
Laat ik het er op houden dat ze zonder de nl'ers op het eiland er een stuk slechter af zouden zijn met die niet zo werklustige belgen.

En Sugar zal na de nl'ers Antony's doelwit zijn dus het is slimmer om met de nederlanders mee te gaan.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #312 Gepost op: 17-10-2010, 14:06:47 »
Laat ik het er op houden dat ze zonder de nl'ers op het eiland er een stuk slechter af zouden zijn met die niet zo werklustige belgen.

Ik geloof er niets van.

Citaat
En Sugar zal na de nl'ers Antony's doelwit zijn dus het is slimmer om met de nederlanders mee te gaan.

Dat klopt, maar zoals ik zei, ik denk niet dat Sugar het tactische inzicht heeft om dat te bedenken.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #313 Gepost op: 17-10-2010, 15:24:28 »
Ik geloof dat ik een beetje lijdt aan geheugenverlies. ;D

Iwein beweert dat hij minder prettige ervaringen heeft gehad met Regina en in mindere mate met Saar. Maar waar heeft hij het dan over precies? Gaat het dan over dat er gepraat is over hem en Tatiana toen ze zoveel sliepen? En als het daar over gaat, daar waren toch ook anderen bij betrokken? ???
Geniet nooit met mate...

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #314 Gepost op: 17-10-2010, 15:59:51 »
Ik geloof dat ik een beetje lijdt aan geheugenverlies. ;D

Iwein beweert dat hij minder prettige ervaringen heeft gehad met Regina en in mindere mate met Saar. Maar waar heeft hij het dan over precies? Gaat het dan over dat er gepraat is over hem en Tatiana toen ze zoveel sliepen? En als het daar over gaat, daar waren toch ook anderen bij betrokken? ???

Ik denk dat het over de eerste paar dagen gaat toen Iwein 4 stemmen kreeg van de dames.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #315 Gepost op: 17-10-2010, 17:32:21 »
Ik denk dat het over de eerste paar dagen gaat toen Iwein 4 stemmen kreeg van de dames.
Maar daar is niet uit gebleken Dat Regina de schuldige zou zijn.
Ik heb zo nog niet echt een aanvaring ( in beeld) zin hebben.
Dat nienke en sergio het niet met elkaar konden vinden was duidelijk.
Maar Regina en \iwein, door het complot.
Maar Waarom dan Regina en niet Saar en Nienke?

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #316 Gepost op: 17-10-2010, 17:34:29 »
Ik geloof er niets van.

Dat klopt, maar zoals ik zei, ik denk niet dat Sugar het tactische inzicht heeft om dat te bedenken.
haha dan geloof je het niet, maar met de slapende belgen kom je geen stap vooruit.

Ja, Sugar is makkelijk te bespelen.
Het zal er dus aan liggen, wie begint er? wie heeft als eerst de kans hem over te halen.
Aangezien hij nu Met Sebastiaan op en eiland zit, acht ik de kans dat hij met sebastiaan mee gaat.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #317 Gepost op: 18-10-2010, 15:38:54 »
Ik geloof er niets van.
Dus als ik het goed lees, beweer jij dat de Nederlanders niks hebben gedaan, en dat de Belgen het zonder de Nederlanders makkelijk kunnen redden? Dat lijkt mij sterk, want buiten Antony, en in mindere mate Zsofi en Martine, hebben ze nog niet veel laten zien...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 18-10-2010, 15:45:39 »
Iwein haat Nederlanders  ::jaja::

Eng mannetje
When life knocks you down, fight back!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #319 Gepost op: 18-10-2010, 15:46:49 »
En dan vooral de vrouwen, want ik kan me geen enkel positief woord herinneren dat hij over de Nederlandse vrouwen heeft gezegd...
Ich bin ein Bärliner!