Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 129792 keer)

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #220 Gepost op: 14-10-2010, 21:59:37 »
Die opmerking ook tegen John die loyaal is aan Dennis terwijl 'ie zijn naam niet meer weet. :lol:

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #221 Gepost op: 14-10-2010, 22:00:43 »
Inderdaad, nja Antony hoorde ik er ook niet over.

Al die vrouwen hadden er niet eens op in moeten gaan van waarom ze weggingen, dat vonden ze namelijk alleen maar mooi.

Gewoon:" Okee, doei!"
volgens mij waren Regina en Saar wel oprecht geemotioneerd.
En hun positie komt in gevaar nu hun twee weg zijn.
Net zoals mijn pool ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 14-10-2010, 22:17:19 »
Hmm nog steeds geen fan van deze man..(understatement van de maand..  :P ) Is wel erg doortrapt bezig nu, en zoals we al aan zagen komen probeert hij idd een Vlaams front te vormen.. Regina leek oprecht teleurgesteld dat al het opgebouwde zo snel vergeten was, maar dat was gezien de eerdere acties van Iwein en Johnny Depp ook weer niet zo onverwacht.. ::)

Die opmerking over een eilandraad inlassen om iemand mentaal te kraken was ook een beetje naargeestig vond ik.  :-\\

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
« Reactie #223 Gepost op: 14-10-2010, 22:19:49 »
Iwein als jij wint kijk ik noooooooit meer Robinson. Voor mij ben je net zo'n walgelijke rat als Hans was of een John of Carl. Jij en je meelopertje Antony hadden van mij heeeeel graag mogen vertrekken maar helaas.  ::ohno:: Toch apart Iwein die eigenlijk niks kan en het op de boot al te spannend vond wil nu ineens toch blijven en ver komen terwijl hij niet van de natuur houd en eigenlijk niks te zoeken heeft op een eiland.  ::niet-ok::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 14-10-2010, 22:21:35 »
Totaal niet eens met de post hierboven, Iwein doet het juist heel goed, overziet de situatie, kijkt als enige direct hoe hij het voor eigen gewin kan toepassen, heel sluw! Heerlijk om dat soort kandidaten te hebben.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 14-10-2010, 22:23:54 »
Totaal niet eens met de post hierboven, Iwein doet het juist heel goed, overziet de situatie, kijkt als enige direct hoe hij het voor eigen gewin kan toepassen, heel sluw! Heerlijk om dat soort kandidaten te hebben.

De vraag is dus hoever ga je... En gezien zijn uitspraken is deze gast bereid om bijna letterlijk over lijken te gaan..En schuwt hij ook duistere middelen niet.  ::)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #226 Gepost op: 14-10-2010, 22:25:58 »
Vind jij dat soort mensen heerlijk Swifty? serieus? Ik haat dat soort kandidaten, mensen als een Hans, Carl, Iwein, bah bah. Ja ze zorgen voor kijkcijfers maar ik heb van nature ene hekel aan dat soort mensen. Achterbakse figuren die liegen over stemafspraken, die munten verstoppen.
zijn toch vaak de belgen die achterbakser zijn over al die jaren gezien. Maar ja ik kan me dan ook de reacties van mensen als Hatch niet voorstellen die dit leuke kandidaten vinden.

Offline ShakaZulu

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 14-10-2010, 22:26:53 »

Kijken we naar hetzelfde programma??

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #228 Gepost op: 14-10-2010, 22:27:23 »
Vind jij dat soort mensen heerlijk Swifty? serieus? Ik haat dat soort kandidaten, mensen als een Hans, Carl, Iwein, bah bah. Ja ze zorgen voor kijkcijfers maar ik heb van nature ene hekel aan dat soort mensen. Achterbakse figuren die liegen over stemafspraken, die munten verstoppen.
zijn toch vaak de belgen die achterbakser zijn over al die jaren gezien. Maar ja ik kan me dan ook de reacties van mensen als Hatch niet voorstellen die dit leuke kandidaten vinden.
helemaal mee eens.
Heb er niets meer aan toe te voegen.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 14-10-2010, 22:30:24 »

ik zeg niet dat ik de mensen leuk vind of niet, daar laat ik me niet over uit. Ik vind dat het programma veel smeuïger wordt dankzij dat soort mensen. En ik sta daar niet alleen in.

Ik vind het veel kwalijker dat ik nu forummers opmerkingen zie posten als 'rotbelgen'. Dat is in mijn ogen veel erger, moet je iedereen afrekenen op gedrag van 1 persoon wat jij niet leuk vindt?

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 14-10-2010, 22:32:56 »

Kwestie van perspectief: Hans, Carl en Iwein vind ik geweldige en tevens fascinerende karakters. Ze beseffen meer dan enig ander dat Expeditie Robinson een spel is en handelen daarna. Ik denk dat jij Expeditie Robinson eerder ziet als een soort overlevingstocht gebaseerd op Robinson Crusoe met alle bijbehorende idealen en dat je daarom deze karakters niet kan waarderen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #231 Gepost op: 14-10-2010, 22:34:28 »
Nee dat is frustratie wegens de Belgen die momenteel in Robinson zitten, eigenlijk alle belgen vind ik niet leuk op Sugar na. Zsofi vind ik een meeloper, Iwein is achterbaks, Antony is meeloper, Martine is meeloper en opstoker verpakt in lief nep jasje, Tatiana is saai en meeloperig. Nou wat een leuke kandidaten.
Ik heb geen hekel aan belgen in het algemeen, mijn favo is nie voor niks Frank de indiaan. Ik schuw nie van sluwe expeditieleden maar ik vind het zo zwak om sterke mensen eruit te gooien als Kim, nienke.

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 14-10-2010, 22:35:25 »
Hmm haat is een sterk woord he.. vergeet niet dat iemand behoorlijk 'neergezet' kan worden door de regie.. Dat hebben met name de mensen die je hier aanhaalt in het verleden ook aan den lijve ondervonden.

Ik vind het nog steeds persoonlijk eerder een zwaktebod om het spel op deze manier te spelen. Tactisch denken en allianties smeden is een ding, maar als je het echt hebt over zover willen gaan dat je iemand mentaal probeert te knakken of kapot te krijgen (zoals I. en Johnny beramen).. dat gaat me toch iets te ver. Terwijl dit nou niet bepaald mentaal noch fysiek de sterkste of sympathiekste speler is zelf mijns inziens..Dus dan probeer je eigenlijk via de achterdeur en over de ruggen van anderen heen verder te komen..

Dan heb je niet meer door dat het nog steeds een spel is en ga je een bepaalde grens over die (imho) je niet over hoort te gaan. :-\\

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 14-10-2010, 22:35:46 »
En toch Rogue komt het over alsof je een hekel hebt aan alle Belgen, en dat is niet fijn, sorry.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 14-10-2010, 22:37:34 »
En toch Rogue komt het over alsof je een hekel hebt aan alle Belgen, en dat is niet fijn, sorry.

Er mocht van jou toch niet meer gepraat worden over Belgen en Nederlanders? En nu doe je het zelf!

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #235 Gepost op: 14-10-2010, 22:37:53 »
Kwestie van perspectief: Hans, Carl en Iwein vind ik geweldige en tevens fascinerende karakters. Ze beseffen meer dan enig ander dat Expeditie Robinson een spel is en handelen daarna. Ik denk dat jij Expeditie Robinson eerder ziet als een soort overlevingstocht gebaseerd op Robinson Crusoe met alle bijbehorende idealen en dat je daarom deze karakters niet kan waarderen.

Dat is niet helemaal waar, ik zie Robinson als een overlevingsspel. Tuurlijk horen daar complotten bij, dat weet ik ook wel, ik kijk al jaren en loop hier ook al jaren. Ik weet ook heel goed hoe jij erover denkt, maar ik denk er iets anders over. Ik zie Robinsonwaardig als iemand die hard werkt in een kamp, die goed kan overleven op een eiland ( ook alleen ) die goed kan meedraaien in een groep, iemand die met de sterkste naar een finale wil gaan, niet met de zwakste. Dat zijn mijn robinson idealen.
Ja daar horen complotten bij enzo maar om dat nu meteen in aflevering 1 te gaan doen door sterke vrouwen in het oog te nemen dat vind ik laf. Iwein maakt een complot om zijn eigen hachje te redden, omdat hij zelf zo zwak is.
Ja dan heeft hij de mazzel dat er mensen met hem meelopen, maar ik vind dat persoonlijk erg zwak. Hij heeft de bel-ned strijd opgelaaid in aflevering 1. Een record denk ik.

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 14-10-2010, 22:39:32 »

Waaruit blijkt dat dan? ???  Op mij is dit in ieder geval niet zo overgekomen.  ;D

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #237 Gepost op: 14-10-2010, 22:40:06 »

Waar heb ik dat gezegd? ik zeg toch dat ik ook Belgische kandidaten leuk vind mensen als Frank,Vinni, Marnix, en zo kan ik nog een tijd doorgaan, oh ja Mick, Richard, Robin, Maxime. Ik heb me hier op dit forum nog nooit haatdragend uigelaten over belgen, ik ben gewoon nu na deze aflevering een beetje boos op de huidige belgen in deze expeditie. Zo duidelijk?

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #238 Gepost op: 14-10-2010, 22:40:55 »

Vermoedeliijk komt dat omdat jij ER ziet als een afspiegeling van het echte leven terwijl ik gewoon geniet van een groep mensen dien een spel aan het spelen zijn.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #239 Gepost op: 14-10-2010, 22:42:02 »
Er mocht van jou toch niet meer gepraat worden over Belgen en Nederlanders? En nu doe je het zelf!
niet op een beledigende manier.