Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 129585 keer)

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #360 Gepost op: 21-10-2010, 22:03:54 »
Ik blijf dat echt ontzettend asociaal vinden. En het feit dat je het nu loopt te ontkennen maakt het alleen maar erger.

Ik ben het hier met je eens maar 'Hij lijkt' is natuurlijk altijd nog een mening. Er staat niet 'Hij is'
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: 21-10-2010, 22:04:36 »
Kunnen we het gewoon weer over Iwein zelf hebben ipv over elkaars bewoordingen voor hem?

Uiteindelijk doet zijn fysiek mindere kant hem dus toch de das om. Daar kun je als tacticus jezelf toch niet uit redden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #362 Gepost op: 21-10-2010, 22:05:54 »
Ik ben het hier met je eens maar 'Hij lijkt' is natuurlijk altijd nog een mening. Er staat niet 'Hij is'

Ja, dat moest er nog bijkomen. Dat ze zou stellen dat ze het zeker weet.

Offline pepim

• Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 21-10-2010, 22:06:30 »
Ik begon 'm net een beetje te waarderen.  ::tandpastasmiley:: Maar goed, 't 'tactisch meesterbrein' ligt eruit, hopelijk betekent dat ook dat de uitkomsten van de eilandraden nu niet zo voorspelbaar gaan worden als het lijkt.

Nou dat had ik dus ook  ::ok::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 21-10-2010, 22:06:37 »
Ja ik moet kokhalzen als ik die viezerik zie. Ik walg van hem en mag dat zeggen.

Natuurlijk mag je dat zeggen maar vind je zelf ook niet dat je nu wel erg overdrijft? Als er iemand in die bewoordingen wordt omschreven denk ik al snel aan een kinderverkrachter of aan een zoöfiel. Niet aan iemand die eigenlijk geen vlieg kwaad heeft gedaan maar gewoon het spel op een fanatieke en berekende manier speelde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 21-10-2010, 22:06:43 »
Ondertussen telt het topic van deze gast wel al ruim 19 pagina's waar sommigen die nu nog in de race zitten blij moeten zijn dat ze de 4,5 of 6 blz halen..  ::)  ::tandpastasmiley::

ps Ik ben geen fan van deze man maar ik kan wel waarderen hoe hij de spelelementen zoveel mogelijk in zijn voordeel probeerde te benutten. Ik zou het alleen jammer hebben gevonden als bepaalde mensen hiervan de dupe waren geworden die ik het verderkomen in ER simpelweg meer gunde (i.e. persoonlijke mening).

En ja ik vind bepaalde bewoordingen en termen die hier nu door sommigen gebezigd worden wel erg ver gaan, buiten proportie zeg maar.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2010, 22:11:26 door MolX »

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 21-10-2010, 22:09:02 »
Ondertussen telt het topic van deze gast wel al ruim 19 pagina's waar sommigen die nu nog in de race zitten blij moeten zijn dat ze de 4,5 of 6 blz halen..  ::)  ::tandpastasmiley::

Vandaar dat ik het betreur dat hij niet meer in het spel zit, de meest spraakmakende kandidaat dit seizoen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 21-10-2010, 22:13:36 »
Ik kan er niets aan doen welke associaties sommige mensen hebben bij het woord viezerik. Als ik pedofiel bedoel zal ik dat ook zeggen. Als ik vies zeg bedoel ik ook vies. Te vies om aan te raken te vies om naast te zitten.
En als ik zeg dat iemand onbetrouwbaar lijkt dan zeg ik niet dat hij dat is.
Molov is de enige die dat begrepen heeft.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #368 Gepost op: 21-10-2010, 22:18:52 »
Pardon?

Ik heb alleen een oordeel geveld over haar tactische capaciteiten en ik vind dat ze nogal vaak chagrijnig kijkt.

Dat is iets compleet anders als 'kokhalzen' 'is onbetrouwbaar met een vrouw allen', 'misselijkmakend' 'vetklep', etc.

Steek je hand in eigen boezem!

Volgens mij heb ik dat nooit gezegd dat ik van hem moet kokhalzen, ik heb hem ook nooit een vetklep genoemd, wel misselijkmakend ja. Dat vind ik van hem als ik naar hem kijk. Dat geef ik toe, maar jij bent ook aardig fel tegenover kandidaten die jij niet mag, jij zegt het misschien met wat mooiere woorden maar het komt op hetzelfde neer.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 21-10-2010, 22:21:26 »
Volgens mij heb ik dat nooit gezegd dat ik van hem moet kokhalzen, ik heb hem ook nooit een vetklep genoemd, wel misselijkmakend ja. Dat vind ik van hem als ik naar hem kijk. Dat geef ik toe, maar jij bent ook aardig fel tegenover kandidaten die jij niet mag, jij zegt het misschien met wat mooiere woorden maar het komt op hetzelfde neer.

Hij heeft het niet alleen over jou. :/

Zullen we terug naar Iweins vertrek gaan nu trouwens?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 21-10-2010, 22:21:44 »
Mensen, kappen nou, nu svp weer ::ontopic:: over Iwein, niet meer over de bewoordingen die anderen hier voor hem gebruiken!

(zoals ik jullie 8 posts geleden ook al vroeg ::) )
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 21-10-2010, 22:25:56 »
Mensen, kappen nou, nu svp weer ::ontopic:: over Iwein, niet meer over de bewoordingen die anderen hier voor hem gebruiken!

Sorry ik voelde me genoodzaakt om even in te gaan op de ongefundeerde termen die gebruikt werden.

Iwein heeft al niet zoveel medestanders dus we moeten hem wel kunnen verdedigen indien nodig ;)

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #372 Gepost op: 21-10-2010, 22:26:31 »

Dat gaat toch net zo goed over Iwein? Ze discusiëren toch gewoon wat ze van Iwein vinden? Het gaat een beetje hard tegen hard, maar afijn, als dat niet meer mag tegenwoordig.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 21-10-2010, 22:28:23 »
Hmm mensen laten we geen forumoorlog starten.. 't is maar een tv programma he..  ;)

Hoe dan ook ik vraag me af wat voor invloed zijn vertrek zal hebben op zijn exbondgenoten.. Blijft dat samenklitten, of gaan ze ieder een eigen plan trekken.. ???

Anthony was weer snel bijgedraaid door niet alle zakken aan Regina te willen geven en zo zijn opties open te houden, toen I. eruit lag.. Zsofi nam hem dat op haar beurt weer kwalijk hetgeen weer kwaad bloed zette bij Regina..  ::)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #374 Gepost op: 21-10-2010, 22:28:45 »
Nou dan wil ik even heel genuanceerd zeggen dat ik zeer weinig respect heb voor de heer iwein, al moet ik toegeven dat hij over een zeer evil mind beschikt en een goed aanpassingsvermogen. Dat kan ik best respecteren, dat hij probeerd om zijn hachje te redden. De manier waarop alleen niet.
Daarom ben ik blij dat hij weg is. Zo goed Swifty  ;)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #375 Gepost op: 22-10-2010, 00:38:29 »
Ik vond Iwein een kandidaat die het programma leuk maakte, met onverwachte wendingen en een scherpe geest.
Zijn hoedje was er wel ver over! ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 22-10-2010, 00:57:15 »
Ik vind het niet erg dat hij eruit is en was blij dat hij eerder losliet dan de rest, maar dat is gewoon door het feit hoe hij overkwam in dit programma. Ik heb wel zoiets van, het is en blijft een spel en ik ben wel benieuwd hoe hij in het dagelijks leven is. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich ineens anders gaan gedragen of gewoon heel anders overkomen in zo'n extreme situatie, dan dat ze in het dagelijks leven zijn. Af en toe heb ik het gevoel hier op het forum dat het een beetje te serieus wordt genomen allemaal als ik de soms heftige reacties lees.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 22-10-2010, 00:57:33 »
Blij dat hij weg is. Hij beheerste een hoop aspecten van het spel goed, maar het fysieke aspect doet hem nu de das om. En ja, ook dat is Expeditie Robinson. Niks oneerlijks aan dus, en jammer vind ik het al helemaal niet, aangezien die vent behoorlijk wat weerzin bij me opriep.

Offline BramSko

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 22-10-2010, 01:00:57 »
De meeste kandidaten vinden hem allemaal erg leuk, dus hij zal vast wel iets goed doen..

Vind het jammer dat hij weg is, erg leuke kandidaat. Maar om de een of andere manier voelde het wel rechtvaardig..

Ik had eigenlijk gehoopt dat Iwein terug zou moeten naar het mini-eiland en nog een tweede kans zou krijgen.. Helaas

Offline Quirino

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 22-10-2010, 09:13:42 »
Ik vind het echt jammer dat Iwein weg is. Ik vond het een erg spraakmakende kandidaat en ik vond het leuk hoe hij zo tactisch speelde om verder te komen.