Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 129600 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #320 Gepost op: 18-10-2010, 17:07:23 »
En dan vooral de vrouwen, want ik kan me geen enkel positief woord herinneren dat hij over de Nederlandse vrouwen heeft gezegd...
De mannen kreeg hij de kans niet voor.
Behalve Sebastiaan dan hebben de andere mannen niet bij hem in één kamp gezeten.
Maarja tegen Sebastiaan kon hij niets.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #321 Gepost op: 18-10-2010, 17:25:15 »
Dus als ik het goed lees, beweer jij dat de Nederlanders niks hebben gedaan

Nee.

Citaat
en dat de Belgen het zonder de Nederlanders makkelijk kunnen redden?

Ja.

Citaat
Dat lijkt mij sterk, want buiten Antony, en in mindere mate Zsofi en Martine, hebben ze nog niet veel laten zien...

Sugar Tatiana en Iwein hebben iig ook al eten verzameld. Iwein heeft meegeholpen aan de hut.

Daarnaast, dat ze het niet doen wil niet zeggen dat ze het niet zouden kunnen natuurlijk.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #322 Gepost op: 18-10-2010, 17:26:12 »
ik kan me geen enkel positief woord herinneren dat hij over de Nederlandse vrouwen heeft gezegd...

Andersom ook niet.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #323 Gepost op: 18-10-2010, 17:28:32 »
Hatch, Weet jij ooit wel eens iets positiefs te vertellen over de Nederlanders? En tuurlijk zouden ze het zonder de Nederlanders kunnen redden, maar ik denk dat ze het moeilijk gaan krijgen. En oke, Iwein en Tatiana hebben een keer voedsel gezocht, maar om dat nou veel te noemen... Alleen Sugar heeft veel gedaan qua voedsel (al had hij het voordeel van het eiland...) Maar we zullen wel zien hoe het zal gaan lopen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #324 Gepost op: 18-10-2010, 17:29:38 »
Andersom ook niet.
Ik heb genoeg positiefs over de Nederlandse vrouwen gezegd... En als je goed leest heb ik ook over de Belgen genoeg positiefs gezegd...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #325 Gepost op: 18-10-2010, 17:43:38 »
Andersom ook niet.
zeker wel.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 18-10-2010, 19:25:05 »
zeker wel.
oh, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar: wanneer hebben de Saar, Nienke en Regina iets positiefs gezegd over Iwein?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 18-10-2010, 19:36:57 »
oh, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar: wanneer hebben de Saar, Nienke en Regina iets positiefs gezegd over Iwein?
Ik kan me ook niet herinneren dat de drie meisjes iets positiefs over Iwein gezegd hebben, maar.....is daar dan ook een enkele reden voor geweest? In kamp zuid was Iwein de dikste maat van Sergio, hij ging, net als slappe hap Anthony, volledig mee met het: "laat die meisjes maar al het werk doen" Hij is tot nu toe alleen nog maar lui, onbetrouwbaar, anti Nederland geweest. Nu is dat in extremere mate weer aan de hand. Hij is gewoon in het nauw, en speelt het spel ( jaja hatch) in het enige aspect waar hij iets kan: stemming maken en complotten beramen.
En Hatch ik word echt moe van jouw ideeën over dat het niet boeit of je wel of niet eten zoekt of kampen bouwt: je moet samen ook een klus klaren en degenen die daar altijd te beroerd voor zijn zullen daar op worden afgerekend. En terecht. Ik ben ervan overtuigd dat er een moment komt waar er een fysieke proef komt, en ik ben er net zo van overtuigd dat Iwein er dan als eerste uitligt. En dat gaat mij heel veel deugd doen. ::jaja::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #328 Gepost op: 18-10-2010, 20:15:30 »
Het gaat over de belgische mannen:
Sugar: Ze hebben genoeg positieve dingen gezegt over sugar, hij is een schat, hij is een sterke speler etc.
Antony: kreeg genoeg positieve reacties op zijn taak als fireman.
Sergio: jaja zelfs sergio heeft zijn positieve benaderingen gehad, Nienke zei namelijk dat ze hem wel aardig vond ( wel met een Maar...)
Iwein: Hij speelt het spel slim is meerdere keren gezegt, ook door de nl dames, dat is toch echt een compliment.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #329 Gepost op: 18-10-2010, 21:29:45 »
Hatch, Weet jij ooit wel eens iets positiefs te vertellen over de Nederlanders? En tuurlijk zouden ze het zonder de Nederlanders kunnen redden, maar ik denk dat ze het moeilijk gaan krijgen. En oke, Iwein en Tatiana hebben een keer voedsel gezocht, maar om dat nou veel te noemen... Alleen Sugar heeft veel gedaan qua voedsel (al had hij het voordeel van het eiland...) Maar we zullen wel zien hoe het zal gaan lopen...

Ja hoor. Ik was vrij positief over Nienke en Ik ben zeer positief over Sebas.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #330 Gepost op: 18-10-2010, 21:30:13 »
Ik heb genoeg positiefs over de Nederlandse vrouwen gezegd... En als je goed leest heb ik ook over de Belgen genoeg positiefs gezegd...

?

Het ging toch over Iwein, niet over jou?

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 18-10-2010, 22:04:43 »
?

Dacht ik ook eigenlijk. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #332 Gepost op: 19-10-2010, 10:57:23 »
?

Oke, dan begreep ik jou antwoord verkeerd... ::schaam::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #333 Gepost op: 19-10-2010, 12:07:59 »
Dat geeft niet. :)

Iwein heeft niks positiefs over de NL dames gezegd en de NL dames hebben niks positiefs over Iwein gezegd.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #334 Gepost op: 19-10-2010, 14:15:53 »
Dat geeft niet. :)

Iwein heeft niks positiefs over de NL dames gezegd en de NL dames hebben niks positiefs over Iwein gezegd.
lees mijn post hierboven nog eens. ::trots::

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #335 Gepost op: 19-10-2010, 14:27:58 »
lees mijn post hierboven nog eens. ::trots::

Nou snap ik niet meer wat je bedoelt.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #336 Gepost op: 19-10-2010, 14:28:41 »
Het gaat over de belgische mannen:
Sugar: Ze hebben genoeg positieve dingen gezegt over sugar, hij is een schat, hij is een sterke speler etc.
Antony: kreeg genoeg positieve reacties op zijn taak als fireman.
Sergio: jaja zelfs sergio heeft zijn positieve benaderingen gehad, Nienke zei namelijk dat ze hem wel aardig vond ( wel met een Maar...)
Iwein: Hij speelt het spel slim is meerdere keren gezegt, ook door de nl dames, dat is toch echt een compliment.
dit

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 19-10-2010, 14:32:26 »
dit

Regina zei dat hij het slim speelde met zo'n ondertoon dat ze het eigenlijk niet echt kon appreciëren.  Dus echt positief vind dat ik niet  ::ohno::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #338 Gepost op: 19-10-2010, 14:35:14 »
Regina zei dat hij het slim speelde met zo'n ondertoon dat ze het eigenlijk niet echt kon appreciëren.  Dus echt positief vind dat ik niet  ::ohno::

Dat is logisch want zei gaat daar slachtoffer van worden, maar het compliment staat.

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 21-10-2010, 21:14:29 »
Jeujj feestje.. I whine eindelijk naar huis..  ::rofl::  ::tandpastasmiley::  ::ok::