Enerzijds moet ik toegeven dat hij het spel (zoals Hatch het spel ziet) geniaal speelt, maar het blijft een irritant mannetje. Hij is werkelijk al vanaf aflevering 1 bezig (zoals ook al eerder is gezegd) met de strijd Nederland-België. Bij hem krijg ik echt het idee, dat alles wat België is, goed is, en alles wat Nederlands is, slecht is. Volgens mij heeft hij nog geen woord gezegd tegen de Nederlanders. Maar goed, zo probeert hij ver te komen (wat hem ook al is gelukt). Wat me wel tegenvalt is dat het lijkt dat (bijna) alle Vlamingen in zijn praatjes vallen. Waar ik me bij hem afgelopen aflevering echt aan heb geërgerd is de wijze waarop hij over de Nederlandse vrouwen sprak (de klein, de grote) maar vooral hoe hij ze mentaal wil breken. HKijk, het is logisch dat je anderen probeert mentaal te verzwakken, maar zoals hij bezieg is gaat me echt te ver, tot en met moorddreiging aan toe... (ook al zal dit door hem en Antony de overloper als grappig bedoeld zijn...) En de wijze waarop hij de dame's weg wil pesten doet me denken aan het pestgedrag van sommige kinderen op de lagere en middelbare school...