Zo, ik ben er ook weer
Bijna 48 uur van het forum geweest; waarvan het gros (40+ uur) ik uberhaupt mijn laptop niet aan heb gehad en internet heb gemeden.
En I mean, het komt wel vaker voor dat ik een dag niet internet, maar dan heb ik verder dagvulling or something
Nu niet, dus toen realiseerde ik ineens hoe belachelijk veel van mijn tijd ik eigenlijk met internet bezig ben
Dus dat was wel zeer leerzaam.
Ook gewoon doordat mijn concentratie verdubbelde, als het niet meer was, toen mijn laptop gewoon uit was.
Moet me nog even beraden hoe ik dit verder ga aanpakken.
Misschien voortaan dat bv voor 12u mijn laptop niet aan mag, zodat ik ruim de tijd heb om offline klusjes te doen die ik eigenlijk moet doen. Of eigenlijk wil doen, zoals een boek lezen, maar waar ik so far in de praktijk toch nooit aan toe kwam.
Ennn dingen die wel op de computer moeten, zoals bv soll. brieven schrijven, hoeven niet per se op internet. Kan ook bv een vacature laden, dan mezelf van internet gooien, en een brief gaan bedenken en uittikken. Zegmaar zonder constant mezelf af te leiden met het forum, het nieuws, en bitesized stukjes entertainment.
Hoewel het daarvoor wellicht beter is om een andere laptop, en evt op een andere werkplek, te pakken..
Naja, de invulling is dus nog wat variabel, maar wel leerzaam weekend.
OHJA, en om expliciet on-topic te zijn:
Gister onder andere bolussen gemaakt. Want ik had nog een mix die op moest die ik een keer had gekregen. En tot de conclusie gekomen dat ECHT zelf maken van melk, bloem, boter, etc, toch wel VEEL beter is dan maken met mix/water/suiker. Dus die mix koop ik nooit meer.
En iets van 5 dagen kranten weggelezen. Want ik liep heel enorm achter [bijna 3 weken], en nu slechts heel erg [2 weken precies].
En WidM als zeldzaamheid weereens live gekeken; naja, de tweede helft er van. Want tijdens de eerste helft was de eerste film van Harry Potter nog bezig, die ik voor het eerst in 10 jaar or something uit de kast had geplukt
En neef kwam nog vandaag op de thee, dus daar ook weer mee bijgepraat.
Dus dat zo'n beetje