Normaal komen de Nederlanders vrij slap over (op enkele uitzonderingen na) ik ben juist blij dat dit nu een keer andersom is...
Ben ik toch niet helemaal met je eens...
2009 --> de 2 Belgische mannen waren imo niet veel soeps en bij de Belgische vrouwen was er ook niemand bij die qua fanatisme
en fysieke kracht Esmeralda of Simone konden bijbenen, zelfs de Belgische mannen hadden er schrik van
.
In 2008 viel ging het een beetje gelijk op al waren het 3 Nederlanders tegenover 1 Belg die het opgaven. Maar ook daar waren er slechts 6 'Echte' Belgen aangezien Marleen en Yin een Nederlandse nationaliteit hadden die in België woonden...
Verder in de geschiedenis:
- De sterkste man die ooit heeft meegedaan was een Nederlander.
- Qua fysieke kracht kan ik direct toch enkele sterke Nederlandse dames opnoemen, wat betreft de Belgische vrouwen ben ik aan nog aan het zoeken.
- Op het gebied van tactiek en strategieën hebben de Belgen toch merendeels de slappe vod uitgehangen omdat ze stemafspraken niet 'eerlijk' vonden. Het hypocriete aspect in het verhaal is wel dat ze het zelf gebruikten als verdediging om het goed te praten...
- Als het gaat om het verwoorden van gevoelens of gedachten (tijdens interviews en onderlinge correspondentie) zijn de Nederlanders ook veel creatiever qua taalgebruik.
Ik wil enkel duidelijk maken dat ik doorgaans van de Nederlandse kandidaten die de revue hebben gepasseerd in ER toch geen slappe indruk heb...
Maar... de 2 grootste proeventijgers waren toch Belgische mannen.