Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Expeditie Robinson zoekt Bekende NederlandersRTL 5 is op zoek naar bekende sterren die mee willen doen aan het programma Expeditie Robinson met presentatoren Eddy Zoëy en Evi Hanssen. Dat zei RTL- presentator Albert Verlinde dinsdag op Q-Music. “Ze zoeken bekende Nederlanders en bekende Vlamingen die mee willen doen. Ze moeten een maand ergens gaan zitten om de meest gruwelijke omstandigheden te doorstaan en rauwe vis te eten, en dergelijke. Aan mij is het niet besteed, eerlijk gezegd“, liet Verlinde weten.Verlinde verwacht geen indrukwekkende line-up. “Ik denk Viola Holt en Emile Ratelband of zo“, liet de showbizzdeskundige weten.
Weer een mooi concept gekilled door er bekend volk in te stoppen.
Ik sta vooraan
Niet voorkruipen he, Lukas en ik waren eerst
Kijk, zo te lezen hebben ze geen bn-ers nodig om een leuk en goed seizoen te hebben. Met deze diehards weet je zeker dat er geen uitvallers zijn dit jaar Dat zou al een interessant seizoen op zich worden.Met een beetje creativiteit van de programmamakers zelf kan het programma nog jaren mee.
Forummers van Realitynet tegen bekend smoelenwerk uit België en Nederland in Expeditie Robinson. Dat zou nog eens een idee zijn
begint met tomaten te gooien
Eddy Wally zal niet bij die Bv's horen om op een eiland te zitten. Die springt liever uit een vliegmasjien
Vind ik heel erg jammer dat het met BN`ers is maar, voor 1 keer niet erg maar zal dan wel weer voor altyd zijn en daar baal ik van.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
635 gasten en 4 vaste bezoekers