Ik heb die uitspraak van PJ toch niet helemaal lekker zitten. Hij zegt: "in aflevering 3 zal de mol zich bekend maken."
Nou heb ik ook hier eens even m'n hersens over gekraakt en wat onderzoek gedaan en zo ben ik tot de volgende conclusie gekomen met een maat van mij.
Stel je voor, er is momenteel 1
, deze mol maakt zich bekend in aflevering 3. Wanneer dat gebeurt zou het spel over zijn omdat iedereen weet wie de mol is. Maar als je dit nou eens koppelt met een van m'n eerdere posts waarin ik het heb over het filmpje van PJ waarin hij zegt dat de presentator de mol niet kan zijn, dan komen we ergens.
Ik heb namelijk vernomen (van iemand die dit al beweerde voor aflevering 1) dat in aflevering 3, de mol naar voren zal stappen en zal bekennen dat hij de eerste 3 afleveringen de mol is geweest. Op dat punt zal die mol presentator worden en zal PJ mee gaan doen in het spel als kandidaat.
Vanaf dat punt is er dus een nieuwe mol die ontmaskerd gaat worden en misschien dat deze zelfs gekozen gaat worden door de oude mollen.
't is maar een hersenspinsel, maar ik vind het wel erg verdacht dat mijn bron van te voren al wist te vertellen dat in aflevering 3 de mol bekend wordt, en vervolgens in aflevering 1 blijkt dat ook nog te kloppen!!!!