Met een zware glimlach gisteren naar bed gegaan, wat een geweldige aflevering.... kan haast niet wachten tot volgende week donderdag.... maar ja, helaas, zal wel moeten.
Mijn visie op de expeditieaflevering van gisteren...
Ik heb zitten duimen dat Jeroen doorging, ik mag hem wel, en voor het spel.
Kurt had van mij ook mogen winnen, maar dan was het spel een stuk minder aantrekkelijk geworden. Maar Kurt heeft het in mijn ogen goed gedaan.
Het verdere verloop...
wat is die Marcel een verschrikkelijk glijperig, doorgedachte snuiter. Ik heb genoten van hem. Wat kan hij mensen goed naar zijn hand zetten.
een Marina die gewoon meelult met hem (en waar hij zich ook erg bewust van is), een Jeoren die hij in zijn straatje trek, in het voordeel van zowel hem als Jeroen.
Jeroen die, uiteraard, meegaat met Marcel om zijn eigen hachie te redden
EN DE TOPPER
de stemmen die Esmeralda en Dennis kregen.
ZE hadden het allebei niet verwacht.
Dennis had vorige week immuniteit, en de weken daarvoor draaide het om Marjolein, Igor en Jeroen, dus die waande zich volkomen veilig.
Hetzelfde geldt voor Esmeralda.
Die koppen van die twee........
Esmeralda vind ik een prima meid die van mij de finale mag halen, al kan mijn mening volgende week veranderen door de eventuele oerkreten die ze gaat uitslaan omdat Marcel op haar gestemd heeft.
Ik snap dat ze boos is, Marcel zou primair niet op haar stemmen, en ineens wel een stem....
lachen, gieren brullen.... (voor mij dan)
Dennis had er van mij al een paar weken geleden uitgemogen, maar eerst moesten inderdaad een paar anderen weg, waardoor hij dus zo lang zich veilig heeft gewaant.
Doet me ook gelijk weer denken aan wat hij zei... iemand gaat niet van 6 naar 0 stemmen....
nee maar wel van 6 naar 2 stemmen.
Zo wie zo maar 5 stemmen te verkrijgen...
Vind het geweldig, wat een lol heb ik gehad...
ik denk dat ik zondag deze afelvering nog een keer ga bekijken.... gewoon voor het genieten.....
en heeel erg hard hopen dat het snel weer donderdag is.
Marcel, ik vind je een heerlijke gluiperige vent, waar ik volop van geniet.
Al denk ik wel dat je de actie van het niet stemmen op Es je stemmen zal gaan kosten om eventueel al de tweede finaleplek te veroveren.