so dit was echt n leuk filmpje! maareh, dat nicole dat kompas in het water gooit vind ik een beetje te obvious. en aangezien er meer mensen heel erg verdacht waren zitten ze volgens mij nu allemaal in de fase van zichzelf verdacht maken zonder er echt op te letten of er geld bij de pot komt.
wat mij trouwens ook opviel was iets in het begin. als de presentator (sorry weet zn naam niet meer psies)de videoband of whatever het is aan de mol geeft, zie je de arm van de mol. die arm is duidelijk een mannenarm want hij is geloof ik best wel gespierd maar dr zitten ook heel veel haren op. natuurlijk hoeft deze persoon niet de echte mol te zijn maar gewoon een stand in, maar ik vond dat wel heel erg opvallend.
verder was het idd een variant op de geldwagen opdracht gecombineerd met het chaotische van de portvaten opdracht, maar ik vond hem daarom niet minder leuk!
oh ja, wat me ook opviel: aan het begin toen het filmpje nog niet begonnen was kon je al wel het filmpje openen. toen kreeg ik een grijs beeld waarop op een gegeven moment het volgende verscheen: ? 59. ik weet niet zeker of er ? of 1 stond, en misschien was dit wel de tijd tot het echte filmpje, maar hij telde niet af en de tijd tot het filmpje bedroeg op dat moment nog maar een halve minuut ofzo.