Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik geloof niet dat Jeroen dat lulverhaal geloofde.Hij zal er zijn voordeel mee doen. Blij dat ie er nog inzit.
Ik vond het maar slappe hap met Jeroen dit keer. Wordt ie eerst net een mes in zijn rug gestoken. Daarna komt iemand met een lulverhaal aanzetten en dat accepteert hij maar even.
Wat kan hij anders? Je moet toch verder met die mensen. En hij wil liever niet de eerstvolgende keer weer genomineerd worden. Dan kun je degenen die je op je hebben gestemd maar beter direct 'vergeven'(maar niet vergeten...).
Het mag dan een maatpak geweest zijn dat hij droeg, de mouwen waren veel te lang. Is jullie dat ook opgevallen? Lijkt me echt iets om lekker mee door de chocoladefontein te roeren.
heeft volgens mij de keuze gemaakt om rita mee te nemen na zijn ondervraging bij de andere kampgenoten wie dat op hem gestemd heeft
De mouwen te lang en de broekspijpen te kort hahaha (zag je toen hij in de auto stapte en toen hij met Rita gearmd wegliep na het eten)
Ja, dat was echt geen maatpak. Of het moet van een enorm slechte kleermaker zijn geweest.
Ik denk het ook niet dat het een maatpak was, want wanneer zou Jeroen dan opgemeten zijn?
Tijd geneog voor. Bijvoorbeeld direct na de proef? Vergeet niet dat het nog 500 km was naar KL.
Als je je opgeeft voor expeditie robinson moet je al je maten doorgeven,van je broekmaat tot aan met je confectiemaat, dus die maten hadden ze al van te voren..
Dan zijn de armen van Jeroen korter geworden tijdens de expeditie en zijn benen langer
Zo ver? Dat had ik me niet gerealiseerd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1010 gasten en 5 vaste bezoekers