Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
niet zo zielig doen, Jeroen. "Ik zit toch weer in de hoek waar de klappen valen "
maar bewijst hiermee wel een eerlijk en oprecht mens te zijn.
Hij vindt zichzelf inderdaad wel zielig en volgens mij is het de beste acteur die erbij loopt.Mijn inziens heel erg bewust van de camera en alleen maar gezegenvierde meneer uithangen.Bah, ik ben klaar met m en hoop dat ie alsnog snel vertrekt
Ik moest zo lachen om hoe Jeroen Marcel nadeed!"He Jeroen, het hoeft nog niet voorbij te zijn" En dan die ogen van Jeroen erbij! Whaha...
Alleen is er van het duo Esmeralda - Dennis er volgende week nog maar eentje over!
Ja geweldig!Jeroen blijft mijn grote favoriet, maar hij is niet echt een tactische speler. Of zeg maar gerust echt niet. Die opmerking ook "Dus zo speelt iedereen de hele tijd".Maarja het blijft een hele sympatieke man, en hij is wel sterk in de proeven en het overleven.
Slim gezien. Maar Jeroen wilde zo graag met de sterkste door.. Ik denk niet dat hij op Rita zal stemmen, eerder op Marcel. Dus ik weet niet of Rita de tweede finalist wordt.
Ship it!
En dan stemt Marina ook nog op Marcel, en die zit dan goed.
Volgens mij is dit gewoon een smoes van m.Hij heeft al veel dingen gedaan waaruit blijkt dat dit niet zo is.Stemt nu immers op 2 hele sterke spelers.Ik vind m steeds vervelender worden, 1 groot toneelstuk!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
476 gasten en 5 vaste bezoekers