Ik zal proberen wat dingetjes uit te leggen.
Ik kan inderdaad erg bot uit de hoek komen. Ik heb inderdaad een uitgesproken mening en die ventileer ik ook met regelmaat zoals jullie hebben kunnen zien
De discussie over meedoen terwijl je kinderen hebt, is een beetje onduidelijk weergegeven denk ik: Ik bedoelde ermee te zeggen dat wanneer je je opgeeft voor een programma als expeditie R. je heel goed moet realiseren wat je thuis achterlaat..man en kinderen en familie. Dat geeft niets maar ga dan niet vanaf dag 2 al zeuren dat je ze mist. En het wordt dan zo erg dat ze 24 per dag erover zitten te zeiken dat ze thuis missen en vergeten waar ze zich voor hebben opgegeven. Geloof me...24 per dag opgescheept zitten met over thuis missend zeurende vrouwen is een hell!!!
Voor wat betreft het verliezen van proeven of wat dan ook: Ik kan heel goed tegen mijn verlies. Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik bijna geen 1 proef gewonnen (behalve die 1ne keer) en heb daar nooit over gezeurd. Tuurlijk wil je graag winnen en ga je voor de volle 100%, maar als het niet lukt...kop op en op naar de volgende proef.
Na de samensmelting is mij geregeld door kandidaten gevraagd op wie ik wilde stemmen. Ik heb altijd duidelijk aangegeven dat het voor mij Marjolein moest worden. Er waren na de samensmelting kandidaten die mij ook hebben laten weten op haar te willen stemmen en ik heb toen gezegd, je moet doen wat je moet doen. Uiteindelijk is er een complot tegen mij gesmeed, so be it.Ook voor de samensmelting heb ik geen complot gesmeedt, maar altijd gezegd dat ik Marjolein eruit wilde hebben.
Het feit dat ik het over een mes in mijn rug heb, bedoel ik inderdaad dat alle 8 kandidaten Igor eruit wilde hebben, maar geen van de 8 de ballen hadden om die gore meuk naar binnen te werken, en zij op mij vertrouwden dat ik dat wel kon. Helaas heeft mij het koeienoog genekt.
Wat mensen ook van mij denken...ik ben recht doorzee en mensen weten precies wat ze aan mij hebben.
Hopelijk zijn er nu wat dingen duidelijk