toch weer dat woord WIJVEN, degoutant !!!!!!!
Hahaha, waar een mens zich druk om kan maken....
Maar wat ik mij nu persoonlijk afvraag is het volgende: hoe ben je uit ER gekomen? Ben je met een sterkere persoonlijkheid thuisgekomen of juist andersom, of ben je nog steeds dezelfde als je al was? Kijk je nu ook anders aan tegen de wereld? Met andere woorden, wat heeft deze expeditie uiteindelijk met jou gedaan? Alvast bedankt voor een eventueel antwoord!
Ik ben een ervaring rijker uit de expeditie gekomen, ik had het voor geen goud willen missen, ondanks dat ik het in het begin een aanfluiting vond. Alleen met vrouwen was nu niet bepaald mijn ideaalbeeld van de expeditie.
De expeditie heeft mij geleerd om van de kleine dingen in het leven te genieten. Waarderen wat je hebt. Dat je zoiets geweldigs mocht meemaken!!En...Ik heb in mijn leven veel meegemaakt, en met veel verschillende mensen te maken gehad en toch trap je weer in de achterbaksheid van bepaalde mensen...leermomentje!!!!
Waaaaaaa Simone!? Hier!? Op het forum!? Van mij had je er veel langer in mogen blijven! Tot het eind, gezellig met Jeroen ofzo
Maar jij kon inderdaad met geheven hoofd de expeditie verlaten
Dank je wel, leuk om hier rond te kijken en vraagjes te beantwoorden