ja ik vraag me af wie hier, WEERAL IS ZE DE LAATSTE BIJ DE PROEVEN,zeuren over eten en honger , HALLO, ze hebben allemaal honger!!!!!!!!!!!!!! en zij heeft dan nog het meeste mogen genieten van extra eten , de zwakste kandidaat in jaren ,wat ben je mentaal als je fysiek niets waard bent, sterven op een vierkante meter met de gedachte dat je vis vangt, gaat dan eens vissen !!
Sorry, maar ik vind dus echt niet dat Rita zeurderig overkomt....
En wat ben je fysiek als je mentaal niks bent.
mentaliteit is altijd nog de drijfveer om door te gaan.
ik heb genoeg mensen zien knakken die fysiek beresterk in mekaar zaten, maar mentaal totaal niet.
Als je mentaal goed op orde bent, bereik je veel en veel meer dan dat je lichamelijk sterk bent.
Nee, Ze wint geen proeven, maar straks, als de proeven komen waarbij jze puzzels moeten oplossen, dan kan ze zomaar tijdwinst gaan halen, omdat fysiek sterker daar misschien wel totaal geen inzicht in hebben.
ja ik geef toe, Ze had er eerder uitgemoeten als ze alleen op lichamelijk, kracht keken, maar zij is mentaal zo sterk... Ik heb veel respect voor Rita. Veel grootbekken zouden allang zijn uitgevallen. Simpelweg omdat zdie lui vaak geen dorozettingsvermogen hebben.
Ik kan me hier zo boos om maken... alleen kijken naar fysiek, mentaal telt veel zwaarder.