Grootse geheimen,...Leuk, dat ‘Expeditie Robinson’, maar ik kan jullie er zo weinig over vertellen. Of eigenlijk, ik kan jullie er zeer veel over vertellen, maar ik mág er bijna niks over zeggen. Alles is onder embargo! Ik had al een foto naar de sitebouwer doorgetikt (een jpeg die ik op deze pagina wilde plaatsen) die ik als de wiedeweerga terug heb moeten halen. Dat was er eentje van mij op de set van de eilandraad. Prachtig bouwwerk! Bijna een filmset van Indiana Jones zó mooi,... Maar de Zweedsche autoriteiten (zij hebben de leiding hier) waarschuwden ons op dezelfde avond (nét toen ik de foto via de www rondstuurde), dat onder géén beding plaatjes van eilandraad, proeven, games, locaties of wát dan ook naar buiten gebracht mogen worden.
Dus wat kan ik jullie laten zien? Niks. Behalve m’n baard.
'Draai deze foto om, en je ziet een man met haar op z’n hoofd en een keurig geschoren kin,...'
Die baard groeit met de dag, want ik heb besloten ‘em voor Robinson te laten staan. Dat staat wel lekker onbewoond-eiland-shabby-achtig, dacht ik. Maar nu realiseer ik me dat alles in m’n gezicht dat geografisch/fysiek-gezien onder m’n neus zit, feitelijk geen zon, dus geen kleur krijgt. Dat wordt nog leuk als ik een week na afsluiten van ‘Expeditie Robinson’ in Engeland aan de slag moet voor ‘Nu we er toch zijn’. Dan zal ik de baard er zeker af halen, want aanbellen met zo’n bos haar op de kin doet het vermoeden dat er een crimineel voor je deur staat toenemen. M’n kop zal zijn als Duo Penotti: Bruin van boven, wit van onder. En damn, wat jeukt zo’n kreng zeg!
Maar goed, ik vind dat een presentator van ‘Take Me Out’ en ‘Expeditie Robinson’ (in september ’09 gelijktijdig op de buis) er gewoon niet hetzelfde uit kunnen zien. Vandaar. Net als een acteur die van uiterlijk wisselt passend de ene keer bij een politieke thriller en de andere keer bij een komedie.
Verder kan ik je mededelen dat ik het enorm naar m’n zin heb op dit eiland, al ben ik wel een beetje klaar met de slechts 7 manieren waarop ze hier kip kunnen klaarmaken. Ik heb ze alle 7 al 3 keer gehad en maandag begint de cyclus weer opnieuw. Other than that, I’m happy
Goede week, en groeten vanuit Maleisië X
Eddy
Bron: www.eddyzoey.nl