Haha een Reno Alzetta kan ik niet vinden maar wel een Nico Alzetta en laat dit nu zijn adres zijn:
Na de vespers en het lof kon ons Tante Nonneke het niet nalaten om heimelijk, en met het risico van de banbliksems van Zuster Stella over haar te krijgen, een blik in de onuitputtelijke gegevensbank van onze kloosterbibliotheek te werpen.Die leerde mij dat de naam Alzetta vrij frequent terug te vinden is in Italië. Hij komt o.a. voor bij kandidaturen in fysica, bij Orden van Advocaten,lingeriefabricanten,koffiehandelaars en nog meer van dat moois.Dat wordt een schier onmogelijke opdracht om daar een eventuele tip uit te halen.
Het woord Reno betekent vrij vertaald "Rijn" maar komt vooral voor in plaatsnamen zoals bvb "Casalecchio di Reno"
Reno levert echter ook het woord "nero" op, wat dan verwijst naar "zwart" zoals in " de mol is zwart" en ook naar de berucht Romeinse keizer Nero die Rome in vuur en vlam zette.
Of misschien dat er ergens op een locatie gefilmd is waarbij Reno in de naam voorkomt ?
Tot zover mijn eerste bevindingen,maar de queeste gaat uiteraard verder.
Nu trek ik mij even terug in mijn kloosterkamertje om in stilte te bidden voor een goede afloop van deze moeilijke zoektocht...