eh heel eenvoudig, SP is en blijft een oppositie partij en kan alleen vanuit die positie iets goeds doen, heeft te weinig stem en mensen om vanuit de regering een goede bijdrage te leveren.
CDA noch het een noch het ander, ik kies niet dus kies ik CDA, zoiets. en het woorden christen alleen al is zeker niet meer van deze tijd>
VVD nou ja iedereen die me kent zal wel weten dat ik dara zeker niet voor zal gaan, strookt geheel niet bij mijn visie, op alles wat leeft.
Het liefst zou ik de communistische partij nederland stemmen maar na het horen van een interview met die lijsttrekker op radio brabant denk ik echt, geef eens antwoord op gestelde vragen ipv te zwammen over je stokpaardjes.Het ging weer eens over allochtonen en de verplichting om nederlands te leren, antwoord, ik denk niet dat er groepen allochtonen zijn die geen nederlands willen leren. Nou ja , weg ermee>
Groen Links of PVDA, kiezen voor deen reeds geaccepteerde partij of toch nog steeds de partij die gesitueerd wordt als een jonge erbelse liga, zeker nu het kopstuk is vervangen, laat ik dan toch maar gaan voor de vernieuwing in de regering en Groen Links stemmen.
Veel maakt een partijprogramma niet echt uit want het is veel geschreeuw en helaas heel weinig wol. Kiezers binnenhalen is 1, de afspraken waarmaken iets heel anders, zeekr gezien de europese 1 wording en het werken aan algeheel geldende regels en wetten binnen het europees bestel. Nederland is gewoon te klein om een afwijkende stem te hebben op cruciale zaken, zoals allochtonen beleid, werkelooshied en economie.