De finale was maar een triestige bedoening vond ik. Het enige wat goed zou geweest zijn als Hiu de proef had gewonnen en zo de 2de finalist werd, maar dat geluk werd ons ook al afgenomen. Stomverbaasd was ik! Toen ging het gewoon tussen de 2 meest schijnheilige mensen. Geen robinsons, geen echte winnaars.
En waarom steeds dat woord 'Robinson-waardig' man ik haat het als ze dat zeggen.
Enfin, Hiu heeft da goed gedaan, maar alleen zij kwam echt in beeld van de afvallers, niet dat da erg is, maar de anderen mochten ook wel aan het woord komen. Die laatste eilandraad: oeee!! Pijnlijke slachtbank voor Yin en Hans. Zo'n haat tegenover de finalisten, was wel te verwachten, niet? En dan Hans zijn casting, man zo'n arrogante vent, niet te doen. Gelukkig dat Yin dan nog gewonnen heeft.
Voor de rest: jammer dat de ex-deelnemers niet echt geinterviewd werden, en ben ook nog heel benieuwd wie voor wie gestemd heeft.
Zalige one-liners:
"Voor mij ben je nu ook een zak..."
"Gij met uw olifantenverstand..."
En tenslotte het eerbetoon van onze EP:
Jah, het was wel mooi, maar het ging wat vlug vlug...een filmpje van 3 minuten, mocht toch wel wat langer zijn voor de Godfather van ER. Geen reacties van de deelnemers, op zich wel jammer...Maar we gaan em allemaal missen!!!!
That's it!