androidversie heb ik niet echt naar gekeken, ik heb wel bij een van beide de versie 5.1.1 voorbij zien komen.
Mijn broer heeft de Note 4, en raadde mij die ook aan. Hij heeft een witte, dus voor het gemak raadde hij mij dus een zwarte aan (goud en roze leek me minder geschikt....). Hij is erg te spreken over het scherm zelf, maar zal minder waarde hechten aan het aantal megapixels.
Kortom, ik heb zeker iets aan jullie reacties, maar ik denk dat het aankomt op hoe belangrijk ik bepaalde eigenschappen vind. Voor alles is immers iets te zeggen.
Edit: ik heb geen van beide gekocht. Wel een Samsung, maar dan de Galaxy 6, de gewone versie, dus niet de Edge. Die lag minder prettig in de hand dan de gewone.
Afgezien van de batterij, die ''slechts'' 2550 Ma levert, heb ik vergelijkbare, of zelfs betere specificaties dan die van de Note 4. Bovendien, door de actieweken, krijg ik nu voor de contractduur 6 G data, ipv 3. In totaal ben ik nu per maand 35 cent meer kwijt dan mijn huidige abonnement, maar door die 6 G zal het me niet meer overkomen, dat ik halverwege de contractmaand door mijn databundel heen ben. Dat ik die 6 G niet op zal maken, maakt me daarbij niet uit. Veel belengrijker vind ik het dat ik niet meer terug zal vallen op een idioot lage internetsnelheid.
Oh, toen ik toch eenmaal een nieuw toestel uitkoos, dacht ik: dan maar meteen een gouden exemplaar.........
Nou je, heel subtiel een goudkleurige schijn, dan.