Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
*Zet de deur open voor een nieuwe patiënt**Vraagt of de nieuwe patiënt soms last heeft van de molleritis*
Als extra service kunnen wij het hele project van begin tot eind voor u uit handen nemen.Als u dit wilt, regelen wij de bouwvergunning, de onderaannemers en alles wat er verder bij de klus komt kijken.
Knie verdraaid/verstuikt/gescheurd, ik kan bijna niet meer lopen, ik heb een rolstoel nodig! Maar wel graag een beetje breed, want m'n knie is (bij wijze van) zo dik als een basketbal!
Oei, dat moet voor een actieveling als jij bent wel een heel hard gelag zijn! Veel sterkte ermee
lautjuh; typisch gevalletje van burn out.ik ga even met de apotheker overleggen. voor alles is immers een pilletje. vooral placebo's zijn erg effectief.
Jep, ben hier echt niet blij mee, 't is dat er een knieschijf op zit, anders loopt m'n bovenbeen vloeiend over in m'n onderbeen, in elke willekeurige positie...en P I J N ! ! !
schele hoofdpijn
heeft iemand iets tegen een kater?
doorgaan waar je mee geëindigd bent.
nee hoor
nou oké, water drinken en dansen natuurlijk!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1009 gasten en 0 vaste bezoekers