Ik ben het trouwens eens met Tante Nonneke maar toch zegt mij ergens iets diep vanbinnen dat we moeten opletten met voorbarige conclusies want is er tijdens de eerste reeks ook geen foto opgedoken van Mon met de ouders van Bart? Ik dacht het wel...
Dat was het werk van die gehate
maar soms toch heel effectieve Woestijnvisserse Internetmollen.Hele lieve meisjes en jongens die echter geen medelijden hebben met onervaren mollenvangers die het Lichtend Pad door de Molse Duinen en de Lilse Bergen niet kennen. Ze sturen je genadeloos de Woestijn in waar je door de Palmen het palmenbos niet meer kunt zien.Vervolgens wordt je door de Vissers zodanig de Duvel aangedaan dat enkele een coole Maes je nog kan redden. Of zuster Stella, die beschikt over enkel zeer krachtige gebeden uit de streek van Hoegaarden maar eigenlijk is dat voor ons,simpele missiezusters, een Verboden Vrucht.Of misschien reikt ridder Primus een helpende hand, maar dan enkel als het purperen Cristal van Alken heeft gefaald.En als laatste redmiddel is er nog de Orde van de Blauwvandekouse brouwers,maar daar zou ik mijn bonen niet op te week leggen.
Die hebben in het verleden al bewezen niet dat ze de bal al wel eens mis slaan
Wees dus gewaarschuwd, want als je hier blijft rondhangen kruis je ooit hun pad wel eens...
Ga dus enkel af op wat je zelf hebt gezien, gehoord, geroken,geproefd of gevoeld hebt.En laat je gezond verstand zijn werk doen.Maar ook je instincten mag je zeker niet negeren.Vertrouw enkel diegenen waarvan je zeker bent dat ze geen mollen zijn, en zelfs dan nog...De profielen zijn CORRECT, daar mag je 100% zeker van zijn, daar mee prutsen doet Woestijnvis niet. Maar ze zijn ook 100% zeker totaal ONVOLLEDIG, en daar schuilt uiteraard de kracht van de makers.
Ze vertellen enkel wat relevant is of wat ze ons willen laten weten, en de rest wordt stevig afgedekt met de mantel der liefde ,onttrokken aan alle speurende neuzen en zoekende zielen.