Auteur Topic: informatie Mol III  (gelezen 64439 keer)

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:informatie Mol III
« Reactie #220 Gepost op: 14-01-2003, 23:48:33 »

ps : geniet dubbel van deze derde, want nu is't echt de laatste!
Vlaming, heeft iemand al ergens expliciet aangegeven dat het écht de allerlaatste serie is? Of is dat enkel een persoonlijk vermoeden?

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 15-01-2003, 00:10:35 »
Vlaming, heeft iemand al ergens expliciet aangegeven dat het écht de allerlaatste serie is? Of is dat enkel een persoonlijk vermoeden?

persoonlijk vermoeden + interview in "dag allemaal" vandaag

vraag : Wordt dit de laatste episode van De Mol?
antwoord (Michiel De Vlieger) : Daar gaan we vanuit. We hebben een trilogie gemaakt waar we trots op mogen zijn. Het is mooi geweest, maar nu is het tijd voor iets anders.

:-[

mvg
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 15-01-2003, 00:52:54 »
Ik ga een speciaal topic aanmaken over alles wat er in de rand van 'De Mol' in de pers verschijnt en ik ga me voorlopig beperken tot de Vlaamse dagbladen.
D.w.z. dat ik vanaf morgen al ga bijhouden wat er verschijnt in deze kranten en als er iets interessants bijzit dan horen jullie het wel!
Ik werk nl. in een openbare bibliotheek en daar hebben we de moderne communicatiemiddelen te onzer beschikking. Door een gelukkig toeval kan ik van thuis uit alle bronnen raadplegen via internet (die normaal beveiligd zijn voor leken tenzij ze een abonnement hebben op deze electronische informatiedienst).
Het bespaart me al dat geblader op het werk zelf en door een paar simpele bewerkingen kan ik in het archief.
Zo heb ik gemerkt dat 'Het Laatste Nieuws' op 9/1/03 enkele bekende ex-Moldeelnemers heeft geïnterviewd en heeft gevraagd naar hun eigen bevindingen van toen en hun kijk op de reeks nu.
Binnen enkele dagen op dit forum, tenzij de mods daar niet akkoord mee gaan of course! ;)

uw cyberreporter van dienst

ambijans

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #223 Gepost op: 15-01-2003, 01:17:09 »
als mod van dit forum kan ik zo n initiatief alleen maar met alle lof toezingen. ik zie de posts dan ook graag tegemoet ambijans

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 15-01-2003, 04:40:13 »
op www.tv-programmatie.be staat het volgende :

Citaat
19:40 Het weer
19:45 De mol
Nieuwe reeks afleveringen van dit spraakmakende programma waarin tien onbekende Vlamingen samen op een avontuurlijke tocht vertrekken naar een onbekende, buitenlandse bestemming. Tijdens hun tocht moeten ze samen tal van opdrachten uitvoeren, maar één van hen is een verrader, een 'Mol'. Wie?
Presentatie: Michiel De Vlieger
1ste aflevering (reeks 3)
20:55 De pappenheimers (Quiz)

ik verwacht dus echt wel 70minuten molplezier :)

beetje OT maar ah, hier nog een grappig fragment uit een interview met Michiel De Vlieger uit HUMO:

Citaat
HUMO : De Mol heeft twee jaar geleden de Gouden Roos van Montreux gewonnen, en Woestijnvis heeft het format ondertussen in meer dan 50 landen verkocht. Welk land heeft de vreemdste versie op tv gebracht?
DEVLIEGER : Hongarije! Dat was een van de eerste landen die het format van 'De Mol' hebben gekocht, maar ze hebben er zo'n slecht programma van gemaakt dat we de lecentie onmiddellijk na de eerste reeks weer hebben ingetrokken. Ze hadden 'De Mol' herleid tot een soort 'Spel zonder Grenzen' dat zich volledig afspeelde in en rond het stadspartk van Boedapest. Eigenlijk had onze frank moeten vallen toen ze ons helemaal in het begin aan de telefoon uitlegeden wat de deelnemers zoal moeten doen : "They have to run and come back with a stick - ZE moeten snel een stok gaan halen.' Toen we zeiden:'Ok, maar wie is de Mol?' antwoordden ze : 'Degene die de stok laat vallen' ;D ;D ;D

ciao
vlaming

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 15-01-2003, 12:27:52 »
Tussen 12:00 en 12:35 laten ze op tv1 altijd zien welke programma's er komen. Gisteren stond De Mol daar nog niet tussen, vandaag dus wel (geen nieuwe beelden, gewoon 3 beelden van de trailer door elkaar) en er staat dat het begint om 19:45 gevolgd door de Pappenheimers om 20:55. Ik neem aan dat je de televisiebron die het zelf uitzendt wel kan vertrouwen dus het zijn 70 minuten (hoewel op www.tv1.be nog steeds staat dat het tot 20:35 duurt)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #226 Gepost op: 15-01-2003, 15:00:38 »
ooooof ze zetten 2 verschillende uren opdat met zeker naar pappenheimers zou kijken? nee? naja ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 15-01-2003, 16:19:40 »
(hoewel op www.tv1.be nog steeds staat dat het tot 20:35 duurt)

no worries robbie, de tv programmatie daar is nooit up-to-date.

fyi, als je daar naar de website gaat van de pappenheimers (link = http://www.tv1.be/tv1_master/programmas/depappenheimers/r0001/depappenheimers_hetprogramma/index.html ) dan staat er dat het begint om 19h50 .....ook fout dus, maar hun eerste gedacht was blijkbaar om de pappenheimers VOOR de mol uit te zenden, ik had het liever gehad eerlijk gezegd

ciao vlaming

« Laatst bewerkt op: 15-01-2003, 16:21:08 door vlaming »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #228 Gepost op: 15-01-2003, 16:25:48 »
Bij mij in de gids staat ook dat het maar 50 minuten duurt :( >:(

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 15-01-2003, 16:39:57 »
Bij mij in de gids staat ook dat het maar 50 minuten duurt :( >:(

dat was het oorspronkelijk idee wellicht. maar die tv gidsen zijn al een hele tijd geleden gedrukt eh. in mijn gids staat er op elke pagina bovenaan : consulteer [link naar een website] voor de meest actuele en volledige tv gids, daar vind je alle updates & last minute wijzigingen

ciao
vlaming

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #230 Gepost op: 15-01-2003, 16:42:00 »
kzal es op internet kijken
en zaterdag even op teletekst

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #231 Gepost op: 15-01-2003, 17:58:40 »
dat was het oorspronkelijk idee wellicht. maar die tv gidsen zijn al een hele tijd geleden gedrukt eh.

Nou ja, we zien wel wat het wordt. Ik hoop natuurlijk 70 minuten. Helaas kan ik de eerste aflevering niet zien dus moet ik die opnemen. Ik ga dus maar van 70 minuten uit. :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 15-01-2003, 18:07:48 »
Over de begintijd bestaat iig geen twijfel? Die is in alle tv-gidsen en overal op internet 19.45 uur? ???

Ik wil namelijk wel zeker zijn dat ik op tijd voor de tv zit. ;)

Ik zou 't trouwens wel erg leuk vinden als 't 70 minuten gaat duren. Ik weet nog dat we vorig jaar allemaal van mening waren dat de Nederlandse afleveringen eigenlijk te kort waren. :)

« Laatst bewerkt op: 15-01-2003, 18:08:36 door Han13 »

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 15-01-2003, 18:34:04 »
70 minuten dan toch? damn dan ga ik ergens opt einde van de tweede afl van band moeten wisselen denk ik :-\ tenzij ik er van 3u kan vinden...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 15-01-2003, 18:38:51 »
In de aldi heb je er van 4 uur en die zijn spotgoedkoop. Daar haal ik de mijne altijd. ;)

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 15-01-2003, 19:31:48 »
In de aldi heb je er van 4 uur en die zijn spotgoedkoop. Daar haal ik de mijne altijd.  ;)
Robbie is een gierigaard!  :P (grapje)
Ik hoop voor onze Nederlandse vrienden en vriendinnen op het forum dat ze die Westvlamingen ondertitelen anders gaan ze misschien vermoeden dat de deelnemers Esperanto spreken!  ;D
Dat is dan weer het voordeel van de Limburgers, die spreken zo traag dat je de aflevering makkelijk kan volgen, maar ze duurt dan wel 70 ipv 50 minuten, vandaar misschien die verschillen in diverse programmabladen!  ;D

« Laatst bewerkt op: 15-01-2003, 19:37:51 door ambijans »

Offline Perlut

• Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
« Reactie #236 Gepost op: 15-01-2003, 19:35:46 »
Ik dacht te hebben gelezen dat ze zeker 1 West-Vlaming moesten ondertittelen, mijn vermoedens gaan naar een vrouw uit Kuurne

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 15-01-2003, 19:40:06 »
Ik dacht te hebben gelezen dat ze zeker 1 West-Vlaming moesten ondertittelen, mijn vermoedens gaan naar een vrouw uit Kuurne
Er toch nog snel bij vermelden dat ik niets tegen West-Vlaanderen heb (Vlaming is zelfs één van onze beste speurders maar hij is wel Oostvlaming als ik het goed heb???), maar ik wil hier geen polemiek rond starten en iedereen te vriend(in) houden...  ;)

« Laatst bewerkt op: 15-01-2003, 19:42:33 door ambijans »

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 15-01-2003, 19:43:16 »
idd, ik heb dat ook gelezen !
nochtans zijn we toch ni zooo moeilijk te verstaan? alléja, ivm het dialect van antwerpen soms enzo...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #239 Gepost op: 15-01-2003, 19:50:50 »
Nouhou, bij de vorige serie was ik wel heel erg blij met het bestaan van TT  pag 888  :D  Vooral bij Eefje en Luc (vreewijs ......ierse daarse.....)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you