De linkeronderhoek 300x uitvergroot
Dank je wel Daan.
Je hebt jammergenoeg net 't derde silhouette aan de rechterklant van 't plaatje eraf geknipt. Op de hele achtergrond staat dat silhouette bijna in 't midden, net aan de linkerkant van de witte flitsende silhouetten. Vooral die vond ik interessant, omdat die staat en alleen is. (de andere twee zijn samen zoals we op je foto zien) Dus als er al 'n aanwijzing in zit, zou ik zeggen dat die alleenstaande de mol is en die andere twee de winnaar en verliezer.
Jammergenoeg zijn de silhouetten niet duidelijk genoeg om er 'n kandi uit te halen lijkt me.
Dat van die letters is goed gevonden, maar ik geloof niet zo in 't 'januari-verhaal'. Daarvoor te veel verkeerde letters. Maar misschien is er wel iets anders uit te halen. We hebben nog veel opties om met de letters te gaan puzzelen (bij iedere letter 'n bepaald aantal letters verder of naar voren in 't alfabet, iets met 't aantal letters dat in de namen van de kandi's voorkomt, posities van letters in 't alfabet bij elkaar op tellen en dan iets met de letters die bij dat getal horen enz enz) en we hebben nog 13 dagen te gaan om er iets mee te doen!
Ik ga me er morgen 'ns over buigen denk ik. Als niet een van jullie 't tegen die tijd al opgelost heeft!