Ik heb eens gekeken naar de achtergronden op de foto's en ben er achter gekomen dat alleen de foto van Christophe op een andere plek genomen is dan de foto's van de andere kandidaten. (eigenlijk een paar meter van de plek van de andere kandidaten)
Niet echt. In de foto van Nicole zie je rechtsboven 'n stukje van 'n zalmkleurig huis, dat is 't zelfde huis wat rechtsboven in Christophe's foto staat. Je hoeft de camera dus maar 'n klein stukje te draaien en...
Als ik dan toch op basis van die foto's 'n afwijkende aan zou moeten wijzen, zou 't Sandra zijn. In haar foto zie je links 'n vrij groot stuk van 'n raam, met daarboven 'n goudkleurig dakje. Rechts zie je nog net de rand van 't huis, met iets van 'n regenpijp (pijp is duidelijker in de foto van Marc). In de foto's van Inge en Shadia zie je ook dat goudkleurige dakje, maar dan zie je ook 'n grijze zuil die links van eerdergenoemd raam staat. Aangezien je die niet ziet in de foto van Sandra, terwijl je tegelijk wel veel raam en gouden dakje ziet, staat de camera daar veel verder naar links (voor de kijkers).
Je kan ook alle foto's ordenen op basis van de achtergrond, en dan krijg ik, van links naar rechts, Sandra, Inge, Shadia, Marc, Walter, Stijn, Corry, Bruno, Nicole en Christophe.
Maar om eerlijk te zijn, ik verwacht niet dat we daar enige betekenis aan moeten hangen.
W.