Auteur Topic: informatie Mol III  (gelezen 64391 keer)

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:informatie Mol III
« Reactie #240 Gepost op: 15-01-2003, 20:00:41 »
Nouhou, bij de vorige serie was ik wel heel erg blij met het bestaan van TT  pag 888  :D  Vooral bij Eefje en Luc (vreewijs ......ierse daarse.....)
Geef me dan toch maar een Nederlandse kandi die 'Vet cool!' roept. Daar hoeft voor mij geen vertaalblokje bij.  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #241 Gepost op: 15-01-2003, 20:10:58 »
er komt idd een deelneemster uit kuurne en die spreekt dan ook nog eens echt goed plat, gaat zeker vertaald worden zelfs voor de niet west-vlaamse vlamingen.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 15-01-2003, 20:27:51 »
er komt idd een deelneemster uit kuurne en die spreekt dan ook nog eens echt goed plat, gaat zeker vertaald worden zelfs voor de niet west-vlaamse vlamingen.

Oh my God, dat gaat weer iets geven! Woestijnvis had beter bij de selectieprocedure kunnen zetten dat het A.N. de standaardtaal moest worden tijdens de serie. Ik weet ook wel dat Antwerps en Brabants reeds vaak worden gesproken op ons Vlaams televisiescherm, maar dat vind ik nog verstaanbaar.
Westvlaams klinkt zo boers (waarmee ik totaal niet wil zeggen dat het ook boeren ZIJN). Ik hou m'n hart al vast voor zondagavond.  ;)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #243 Gepost op: 15-01-2003, 20:45:28 »
amaaai aantwaarps is toch ook weh... de sinkse foor net of iemand buiten de stad weet wat dat is.

Maar ook ik houd mijn hart vast als woestijnvis al zegt dat ze die corry wel moeten ondertitelen zal het erg zijn.
Nieuwe tactiek van de Mol, dialect spreken zodat niemand begrijpt wat te doen en alle mislukt, nee toch zeker  ;)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #244 Gepost op: 15-01-2003, 22:30:06 »
Je kan toch de ondertitelfunctie van teletekst gebruiken? Die schijnt bij sommigen zelfs op band worden overgenomen  ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #245 Gepost op: 15-01-2003, 22:37:31 »
pagina 888 was het toch hoorde ik tweety toch zeggen

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #246 Gepost op: 15-01-2003, 22:54:17 »
ja das altijd zo die pg 888

Westvlaams klinkt zo boers (waarmee ik totaal niet wil zeggen dat het ook boeren ZIJN).

Boers? bah nee, das gewoon omda onze 'a'-klank wa langs de platte kant is maar wij kunnen ook perfect de 'a' met onze wangen wat naar achteren uitspreken, zoals het hoort *tandpastasmile*
Maar als je natuurlijk in zo'n spel zit, praat je vlugger dialect I guess...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #247 Gepost op: 17-01-2003, 10:48:28 »
En om aan te tonen dat het West-Vlaams een zeer eenvoudige taal is en voor iedereen makkelijk te verstoan, hierbij een kort lijstje met de termen die wij achter onze pc gebruiken:

Backspace:  keirde ke were
Bill Gates: Willy De Poorter
Bold: in 't vet
Close file: boeltje toedoen
Cursor: pieletje
Cut: snie ta der uut
Delete: uutvoagn
Dubbelklikken: twie kers duuwn
Escape: krupt doar ut
Line feed: lientje nar beneedn
Options: meuhliek'edn
Replace: all epzoeken en ton ollemolle tegoare verandrn
Save:sloat ta e keir up
TAB: springt ientje veudere
TCP/IP: tennisclub de puppe
Username :wie zie hie
Windows 98: ruute ach'en ne'entih

Zeg nu zelf: wie heeft hierbij nu ondertitels nodig?  ::)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
Teaser Flash
« Reactie #248 Gepost op: 17-01-2003, 11:18:39 »
Misschein toch handig om daar een apart topic voor te maken, maar op de mijne staat een slotje ( al lopen hier de onderweren nogal doorelkaar..)
In ieder geval. ik heb de teaser als swf ( voor degenen met flash) op mijn site gezet ( www.bennink.info) zodat je hem stapje voor stapje kan bekijken.
Ik kon alleen de kandidatensilhouetten niet opslaan .. ?
Verder lijkthet alsof er iemand tussen de rosten staat ...

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Teaser Flash
« Reactie #249 Gepost op: 17-01-2003, 11:21:56 »
Verder lijkthet alsof er iemand tussen de rosten staat ...

Volgens mij zijn het pinguins.
Maar zouden die dan niet een klein beetje verdwaald moeten zijn??

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ambijans

• Forumlid
Re:Teaser Flash
« Reactie #250 Gepost op: 17-01-2003, 12:42:21 »
Volgens mij zijn het pinguins.
Maar zouden die dan niet een klein beetje verdwaald moeten zijn??

Dacht net hetzelfde!  ;D
Ofwel is het de avatar van Gotcha ofwel die van Mollemans die nu verdwaald is nu hij van avatar is geswitcht.  ;)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #251 Gepost op: 17-01-2003, 13:11:47 »
Amaaai, maar da's toch zeker en vast wel den ouden avatar van ons Mollemanske! :o (kijk ik leer het al....!? :D)

Mollemans, hoe kun je dat nou doen, zomaar die pinguin d'r uit kiepen en aan z'n lot overlaten! Ons Marianneke is toch allang 'bezet' jongen.  Haal die pingu maar weer terug....?  ;)

Sorry mensen, volledig off-topic ....  :-\

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 17-01-2003, 14:21:06 »
Het doorsnee Vlaams heb je nu door ja, maar nu het West Vlaams nog. Sterkte!

Muje ip je mulle e'n?

En om niet helemaal off-topic te gaan: Ik ben nu naar radio 2 aan het luisteren (want een marteling) omdat michiel naar het schijnt komt. Maar hij is nog niet geweest. Tom Lenaerts wel (ook een medewerker aan De Mol) maar die kwam over De Pappenheimers vertellen. Zijn nieuw programma dat na De Mol komt. Op het laatst werd wel gevraagd wie de Mol was en hij zei 'Magda Terryn uit Borgerhout.' Hetzelfde als hij in Humo zei dus! Een hint?  :P
Oh en ze hadden op de radio ook gezegd dat ze op www.wieisdemol.be vele fanaten hadden gezien die al hardop aan het zoeken waren en dat ze daar iets prachtig gevonden hadden door met de namen van de kandi's te schuiven en dan kwam er 'Het is Corry' te staan. Hallo?!  >:( Dat stond hier eerst! ErikTKS heeft dat goed gedaan. Maar ik ben eens gaan kijken en ze zeggen tenminste niet dat ze het zelf gedaan hebben, enkel dat een site bezoeker het opgestuurd heeft.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #253 Gepost op: 17-01-2003, 14:52:11 »
er staat wel iets tussen die rotsen , misschien is het mijn tux want ik was hem al kwijt;

Ik heb mijn avatar op verzoek gewijzigd en vond de hulde aan Marianne wel gepast, al vind Yasmine leuker;

Ik zou graag uitvergrotingen zien van dat stukske rots;

En verder hulde tweety voor je begrip van het vlaams, mooiste vlaamse woord un aftrekker voor een flessenopener als dat een meiske tegen u zegt op een feestje terwijl je in beschonken toestand bent weet je ff niet hoe je het hebt; LOL

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 17-01-2003, 15:14:13 »
Nen aftrekker is anders ook zo'n ding om mee te dweilen. (Ik ken de AN naam niet eens  :-[ )
En nee niet de dweil zelf want dat is het doek, maar het ding zelf zoals een bezem, waar je dan de dweil rond doet.

En ik denk echt niet dat je iets in die achtergrond moet zoeken. Het is gewoon een sfeerbeeld. Maar ga je gang.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 17-01-2003, 18:55:15 »
tis geen aftrekker maar een trekker gewoon  ;D zo dat ding waar je idd de dweil ronddoet, geen idee wat het normale woord is  ;D :-\

trouwens, het enige wat ik in da ventje zie op de achtergrond is donald duck zijn kop met een lichaam aan...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 17-01-2003, 19:39:49 »
Spreekt er hier iemand italiaans? Ik heb net even bij google op (la) talpa gezocht, maar dat schoot nog niet zo op...

groeten van de mol  :o

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #257 Gepost op: 17-01-2003, 20:05:19 »
Talpa is MOL, maar Italië was al bekend, graag een andere aanwijzing zodat we zeker zijn dat we met de echte te maken hebben :) ( je weet t nooit..)

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline wolfje

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 17-01-2003, 20:13:02 »
en daarmee is de eerste groepsfoto online!  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 17-01-2003, 20:30:42 »
cool die foto!!! maar wel jammer dat ie zo klein is :-X