Auteur Topic: informatie Mol III  (gelezen 64389 keer)

Offline Ellen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:informatie Mol III
« Reactie #180 Gepost op: 13-01-2003, 22:42:02 »
Ik ben nu tussendoor steeds de Nederlandse 1 aan het kijken, die Foke is lachen...

Verder niets verklappen hoor, ik weet wie de mol is daaro maar verder weet ik nix en wil ik ook nix weten :-)

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #181 Gepost op: 13-01-2003, 23:22:59 »
Ik ben nu tussendoor steeds de Nederlandse 1 aan het kijken, die Foke is lachen...

Verder niets verklappen hoor, ik weet wie de mol is daaro maar verder weet ik nix en wil ik ook nix weten :-)
Zou er anders prachtige verhalen over kunnen vertellen!  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Ellen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #182 Gepost op: 14-01-2003, 00:07:39 »
Zo, 4 afleveringen gezien, tis ff leuk geweest!

Leuke serie maar wel weer veel bekende opdrachten. En aangezien ik de mol al wel weet kan ik ook veel doorspoelen, hoef al die interviews enzo niet te zien :-)
Gewoon opdrachten en executies ff, dan ben je er zo doorheen hehe

Trusteee allemaal !!!

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #183 Gepost op: 14-01-2003, 09:23:42 »
Oké Hanneke, wakker worden! Terug werk aan de winkel!
Als het topic van Tante Nonneke naar de huiskamer dient te worden verbannen wegens te onrechtstreeks betrokken  ??? , smijt dit geraaskal dan ook maar buiten. Hier is in de verste verten geen mol meer te bespeuren, maar toch mag hier lustig verder geklad en gechat worden. Van twee maten, twee gewichten en twee culturen gesproken!
Een beetje respect voor mensen die het literair niveau van dit forum wat willen opkrikken, zou niet misstaan!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #184 Gepost op: 14-01-2003, 10:46:08 »
Ja, wat wil je dan? deze discussie is iig verstaanbaar. ::)
Maar goed, nog iets nieuws over Wie Is De Mol?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #185 Gepost op: 14-01-2003, 10:59:15 »
als er in normale termen werd gesproken knudde en tante nonneke, dus eeen besstje bij de naam noemen ipv dit zogenaamd literair dictaat, denk ik dat het over de Mol gaat en zou het mijns inziens hierbest mogen blijven staan.

Maar purperrode kavuisles etc, en geheime ordes van weet ik welke kerkinstellingen, worden nou niet direct door iedereen begrepen dat het hier gaat om een ludieke zinspeling op zaken die wel degelijk over de Mol gaan.

Misschien helpt het door bepaalde zaken iets minder poetisch correct te verwoorden en af en toe het woord MOL te gebruiken.

Verder kan ik het bij vlagen wel waarderen hoor.

Verder is het lastig om op dit moment on topic te blijven omdat er geheel geen nieuws is. enkel de speculaties over wie eventueel de mol kan zijn, nou ja ik denk alle deelnemers. Maar hou het voorlopig op Corry, ondanks de link van Nicole met onze lierse flierefluiters, de allochtoonhied van shadia, de mantra Yoga-goeroe Stijn en de analfabetisch ingestelde Marc. Om maar te zwijgen van de prematuur geboorte van de naam Christophe

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #186 Gepost op: 14-01-2003, 11:16:18 »
Neej, het is juist leuk, alleenneh.... vaaag. Om het simpel te zeggen (;D): ik sluit me compleet aan bij Mollemans.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 14-01-2003, 11:36:08 »
En het is trouwens overduidelijk dat Tante Nolleke ( ;D ) het alter ego van een andere gebruiker is.
So far het off topic geleuter, degene die hierna nog off-topic gaat is een achterlijke ezel:

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #188 Gepost op: 14-01-2003, 11:43:28 »
Neej, het is juist leuk, alleenneh.... vaaag. Om het simpel te zeggen (;D): ik sluit me compleet aan bij Mollemans.

Wat je volste recht is uiteraard. Mijn reactie was dan ook niet tegen jullie bedoeld maar ik was wel pissig omwille van de reden die Han opgeeft voor de verbanning naar de huiskamer:

Aangezien dit topic niet is geopend om theorieen over de Vlaamse WIDM serie uit te wisselen...

En dit terwijl ons tante wellicht een halve avond op de kaart van Italie heeft zitten staren in een poging om de route samen te stellen die de mol heeft gevolgd. Als dat niet on-topic is, dan weet ik het ook niet meer!
Vandaar de eerste kolère. Maar goed, ondertussen is het nijdrood al een beetje uit mijn wangen weg gezakt en hebben beide partijen een punt natuurlijk.
Er kan trouwens gemakkelijk eens van de ene kant van het forum naar de andere kant gelinkt worden ,nietwaar? Dus verzoenen wij ons bij deze.
Misschien één toegift? Kan het item niet vast bovenaan onder Bar de Molshoop geplaatst worden??
Dank bij voorbaat  8)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #189 Gepost op: 14-01-2003, 11:52:36 »
knudde ik zeg toch dat ik wel door heb dat jullie epistels over de mol gaan en daaruit kun je afleiden dat ik de verbanning niet compleet terecht vind. houd het alleen iets dudielijker of misschien geef de vertaling eronder voor de niet zo taalbegaafden onder ons (lees nederlanders LOL)..

Verder weet ik bijna zeker dat ze naar toscane zijn gegaan. heel mooi gebied

Offline Tante Nonneke

• Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
« Reactie #190 Gepost op: 14-01-2003, 11:58:38 »
En het is trouwens overduidelijk dat Tante Nolleke ( ;D ) het alter ego van een andere gebruiker is.
En wie mag dat dan wel zijn ,beste Robbie ?

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 14-01-2003, 12:51:08 »
En wie mag dat dan wel zijn ,beste Robbie ?
(S)Nolleke uit Expeditie Rob(bie)nson!  ;D

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #192 Gepost op: 14-01-2003, 14:15:12 »
Common mensen, ruzie hier maar verder, maar probeer op z'n minst om dit topic zuiver te houden... :-\

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 14-01-2003, 14:58:35 »
Voor meer info over Mol III denk ik dat we een van de volgende dagen alvast goed zitten bij 'De Laatste Show' op TV1. Ik verw8 daar iig deze week (vanavond, morgen of overmorgen) Michiel nog (of anders Tom of Bart) en maandagavond zal de allereerste afvaller wel op de bank zitten bij Bruno Wyndaele!
Gewoon dit forum in de gaten houden, dan zullen de mensen die TV1 kunnen ontvangen jullie wel informeren.
Anders elke dag eens proberen surfen naar http://www.delaatsteshow.be/gasten/index.php en je ziet wel zelf wie er te gast zijn...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #194 Gepost op: 14-01-2003, 15:00:19 »
eh ambijans dan kun je ze ook meteen verwijzen naar de HUMO, in de betere tijdschriftenhandelaar te koop in Nederland.

Ik denk dat de meeste nederlandse kabelaanbieders tv 1 op hun palmares hebben staan hoor.

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 14-01-2003, 15:08:50 »
eh ambijans dan kun je ze ook meteen verwijzen naar de HUMO, in de betere tijdschriftenhandelaar te koop in Nederland.

Ik denk dat de meeste nederlandse kabelaanbieders tv 1 op hun palmares hebben staan hoor.
Thank God for that! ;)
Humo idd, was al bijna vergeten dat ze ook in Nederland een behoorlijke oplage hebben. Neem de raad van Mollemans ter harte en lees/kijk af en toe eens in de nieuwe Humo! Ook op internet te vinden via http://www.humo.be (deze week vooralsnog niets over De Mol III)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #196 Gepost op: 14-01-2003, 15:12:29 »
Is dat geen tip, de Humo heeft de week voor de eerste aflevering nog geen nieus over de Mol. laat ons de denkpatronen eens wijzigen : zou het kunnen dat er (nog) geen Mol is..

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 14-01-2003, 15:13:57 »
Net even de nieuwe Humo uit de brievenbus gehaald, zie dat er enkel 'De Week' instaat van Tom Lenaerts (blz 14-15) en interviewtje met Michiel (p. 22), ga het ff lezen en weet dan wel te melden of er iets wereldschokkends in vermeld staat). ;)

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 14-01-2003, 15:28:23 »
Enkele conclusies uit het interview: bij de tweede Molreeks had Vlaanderen 5000 geïnteresseerden om mee te doen, bij deze 3de reeks bijna 10.000 mogelijke kandi's. Ze hebben enkele jaren gew8 om een derde reeks te maken omdat de inspiratie even op was.
Een achttal mensen kent de Mol (waaronder o.a. de 3 finalisten). Ze hebben echter allemaal zwijgplicht (zware boeteclausule bij vroegtijdig uitlekken identiteit van de Mol).
Ondertussen al in meer dan 50 landen licentie van De Mol, vreemdste versie in Hongarije dat licentie alweer kwijtraakte omdat ze er een soort 'Spel zonder grenzen' van hadden gemaakt. Lag veel te ver van oorspronkelijk Molconcept af.
In Polen was Mol massaal suc6 evenals in Australië en Zweden.
Sorry jongens, maar Nederland wordt NIET genoemd.
Volgens Humo was er in Nederland veel actie maar te weinig spanning (nogmaals 'het zijn de woorden van Humo' om misverstanden te voorkomen).
Tot besluit beweert Michiel dat Vlaanderen als toonbeeld mag worden beschouwd van hoe de ideale Molreeks eruit zou moeten zien).

Persoonlijk weet ik dat Eric Van Looy (filminterviewer in 'De Laatste Show') heeft meegeholpen aan de regie van De Mol (ook al in de tweede reeks trouwens) en hiervoor heeft hij meermaals lovende woorden gekregen!

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #199 Gepost op: 14-01-2003, 15:33:32 »
in de humo zou tom ook zeggen dat de Mol Magda was en hij zegt daarbij de gegevens vand e alleereerste Mol( Magda de reisleidster die lateer trouwde met medekandidaat Guy).

Saillant detail Magda kwam evenals Shadia uit Borgerhout.