Poll

Vond je het leuk?

Geweldig!
Het was leuk!
Ik vond het tegenvallen.
Ik vond het niks aan.
Ik kom nooit weer! >:(

Auteur Topic: MolFanDag 2008: 9 maart 2008  (gelezen 274218 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2008: 9 maart 2008
« Reactie #900 Gepost op: 9-03-2008, 23:36:55 »
We staan met een man of acht onder de zonnewijzer voor station Amersfoort. Het regent een beetje maar iedereen is goed gestemd.

had speciaal voor vandaag mijn topito paraplu meegenomen  :P

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #901 Gepost op: 9-03-2008, 23:38:13 »
 >:( Dat van die gestolen petten vind ik dus echt heel erg laag he... >:(

Kunnen we misschien een kleine fundraiser houden voor YIDM? Ik vind het wel heel vervelend dat hij na al zijn moeite 50 euro moet betalen.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #902 Gepost op: 9-03-2008, 23:40:52 »

Kunnen we misschien een kleine fundraiser houden voor YIDM? Ik vind het wel heel vervelend dat hij na al zijn moeite 50 euro moet betalen.
Ben ik wel voor.  ::ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline BodyBagGirl

• Forumlid
  • Giger RuleZ
« Reactie #903 Gepost op: 9-03-2008, 23:41:31 »

Ik zag in het snelle doorlezen overigens even iets staan over mensen die op de stoelen staan, en aangezien ik op een stoel stond, voel ik me aangesproken (zou ook best ik geweest kunnen zijn). Ik realiseer me dat dat lullig is, maar met mn 1.58m zie ik het helaas anders écht niet (dat is niet overdreven) en kan ik geen fatsoenlijke foto`s of filmpjes maken, dus hopelijk hebben de mensen een beetje om mij heen hebben kunnen kijken (waar ik overigens wel weer op heb gelet). Gezien het feit dat dit mijn derde fandag is grijp ik er dus gewoon meteen een stoel bij, zo makkelijk ben ik daar inmiddels wel mee geworden. Dus als er mensen last hebben gehad van mij, mijn excuses.

Welnee joh meis, dat gaat helemaal niet over jouw... ik stond zo ongeveer in de 5e a 6e rij tussen de mensen massa... (en dan zie je al bijna niets meer, omdat de kandi's zitten) en dan willen mensen daar voor je neus op een stoel gaan staan (en dan heb ik het inderdaad niet over kleine mensen of kinderen...  ;))  Pak dan lekker die stoel en ga lekker naar de zijkant...  ;D  dan heeft ook niemand er last van.
Het was inderdaad nog nooit zo druk als nu... heb niet eens een foto met Regina, stond ik eindelijk in de rij voor haar (volgens mij was zij nog populairder dan Dennis  ::tandpastasmiley::) zegt ze, Sorry ik moet nu weg... Want degene met wie ze was gingen nu echt weg. Ja dat is dan jammer...

Vond het super dat de kandi's de tijd en moeite hebben genomen om vandaag te komen... want daardoor maak je of breek je zo'n dag!
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline dech2410

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #904 Gepost op: 9-03-2008, 23:43:10 »
Heey mensjus! hier alvast mijn foto's ;)

enjoy!!!

http://dech2410.hyves.nl/album/24106138/MolFanDag_2008/8aTw/

Ik upload zo nog een klein filmpje ook ;)

Offline Signy

• Forumlid
« Reactie #905 Gepost op: 9-03-2008, 23:43:24 »

Offline saem

• Forumlid
« Reactie #906 Gepost op: 9-03-2008, 23:44:41 »
Vond t trouwens top dat die mevrouw voorstelde de opdrachtkaartjes voor 2 euro aan de kindertjes te verkopen. Zo hadden onze kids toch nog iets. Bedankt  ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #907 Gepost op: 9-03-2008, 23:45:59 »

heb dus drie petten gekocht voor 30 euro.

Ik stel voor dan naar wat je kunt missen iets bij te leggen (in mijn geval wil ik in evenredigheid 5 euro bijleggen, dat lijkt misschien niet veel, mar ik vind het rot voor YIDM, dat ie hierdoor met een kater is blijven zitten). Wie dat niet kan missen: even goede vrienden, ik kan het gewoon niet hebben dat iemand zoveel moeite doet, en dan zelf met een strop achterblijft. ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #908 Gepost op: 9-03-2008, 23:49:20 »
heb dus drie petten gekocht voor 30 euro.

Ik stel voor dan naar wat je kunt missen iets bij te leggen (in mijn geval wil ik in evenredigheid 5 euro bijleggen, dat lijkt misschien niet veel, mar ik vind het rot voor YIDM, dat ie hierdoor met een kater is blijven zitten). Wie dat niet kan missen: even goede vrienden, ik kan het gewoon niet hebben dat iemand zoveel moeite doet, en dan zelf met een strop achterblijft. ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik kan ook wel iets missen om het wat te compenseren. Vind het zo belachelijk. Ik heb geen pet gekocht, maar het was vorig jaar met de t-shirts zo strak geregeld door YIDM. Is dit misschien het openen van een apart topic waard? Deze week is het tenminste nog druk hier :).

Offline saem

• Forumlid
« Reactie #909 Gepost op: 9-03-2008, 23:51:14 »
  ::zwaai:: Hoi Lonneke leuk je even gesproken te hebben.
 Vrienlief was er dus niet ivm ziekte Jet en Rafi daarom dus geen tekeningen.

Offline BodyBagGirl

• Forumlid
  • Giger RuleZ
« Reactie #910 Gepost op: 9-03-2008, 23:55:41 »
Wat een leuke foto's al!!!  ::oink::
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #911 Gepost op: 9-03-2008, 23:55:44 »
Ik had, toen ik stootte op dat verhaal van die petten, mijn verslag willen neerschrijven.

Maar ik vond dat bovenstaand berichtje voorrang verdiende.

Geloof het of niet: ik had WEER pech met de trein. Dit keer kon ik daar dus echt he-le-maal niets aan doen. Tussen Sittard en Maastricht was een ongeluk gebeurd, waardoor de trein, die normaal gesplitst wordt in Sittard, in zijn geheel doorging naar Heerlen. Daar had ik gelukkig vrij snel de stoptrein naar Maastricht. DACHT ik. Was ook de route naar Maastricht, maar bij het stoppen in Valkenburg wordt omgeroepen: wegens werkzaamheden gaat deze trein niet verder dan Valkenburg, gelieve over te stappen op de trein aan de overzijde van het perron.

Gaat er vanaf dat perron gewoon een trein van Valkenburg naar Maastricht.......hadden ze die ene dan niet via een wissel naar een ander baanvak kunnen laten gaan, vraag ik me af?

Ja, ik weet het. Is niets vergeleken met de pech die Yidm heeft gehad. Maar geloof me, dat laatste wordt ook opgelost.

Rest me (voorlopig) nog te zeggen, dat Georgina het ontzettend heeft gewaardeerd wat ik voor haar gemaakt had (Bakkertje en Maud waren daar live getuige van ::rofl:: ::rofl::), en dat wat ik voor Patrick gedaan had, ook bij hem terecht zal komen.

Dan kwam er een kink in de kabel bij de compilatie van de cartoons. Maar dat wordt volgende week goedgemaakt.

Ik heb een hele fijne dag gehad. Dank aan iedereen. De grootste mollenstreek van Dennis was dat ie met exact hetzelfde type camcorder als ik aan het filmen was.

Wat zijn die mensen aardig zeg.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #912 Gepost op: 9-03-2008, 23:57:47 »
Het was inderdaad nog nooit zo druk als nu... heb niet eens een foto met Regina, stond ik eindelijk in de rij voor haar (volgens mij was zij nog populairder dan Dennis  ::tandpastasmiley::) zegt ze, Sorry ik moet nu weg... Want degene met wie ze was gingen nu echt weg. Ja dat is dan jammer...
Daar had ik ook last van ja.
The British are not impressed.

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #913 Gepost op: 10-03-2008, 00:00:33 »
Daar had ik ook last van ja.

*Wendy* en ik ook een paar keer! En met Edo...of Joris...toen stond er een klein jongetje die wel een handtekening had, maar ook nog op de foto wilde en dat niet zo durfde te vragen (stond wel een moeder `m aan te moedigen). Dan kruip je toch niet voor? Grrrr.

Verder was het geweldig hoor  ::bravo::. Wel heul druk  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 00:03:58 door Seraphina »

Offline saem

• Forumlid
« Reactie #914 Gepost op: 10-03-2008, 00:03:14 »
Bodejos wat heb je gemaakt voor Georgina dan?? Ben niet nieuwsgierig hoor  ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #915 Gepost op: 10-03-2008, 00:11:36 »
Bodejos wat heb je gemaakt voor Georgina dan?? Ben niet nieuwsgierig hoor  ::tandpastasmiley::
Georgina had topch gezegd: wanneer Dennis de mol blijkt te zijn, dan eet ik mijn slippers op?

Ik had slippers van het internet af geplukt, en die geseald, met achterop de tekst zoals die hierboven staat. En op de andere slipper: Georgina, doe je best!!!!!!

Ik had bij wijze van eetbare slippers een grote spek erbij gedaan, zo'n roze/gele. Ze lag echt driedubbel in spagaat van de lach. Ik hoop dat de foto's ervan gelukt zijn.

Voor Patrick had ik een mini-t-shirt, met daarop de tekst ''Patrick, het is waar, de mol van dit jaar is toch echt Dennis...

en op de achterkant: ....en Prinjesdag de derde dinsdag in September''.

Via JP (DE JP) komt dat t-shirt bij Patrick terecht.

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #916 Gepost op: 10-03-2008, 00:15:45 »
Over mazzel met het OV gesproken.

Romy en ik gingen met de trein. De net voor de tweede halte stopte de trein ineens. De machinist 'had een paard aangereden'. En idd, aan de zijkant lag een paard, ware het niet dat het paard 5 meter van het spoor lag en er nog een hek tussen was.

Wat mij meteen te binnen schoot was: Hoe kan dit dan? Het paard kan niet opstaan, anders had hij dat wel gedaan, maar hij ligt toch 5 meter verder en ik heb de trein niet van zijn rails af zien gaan. Al met al, boer kwam erbij met rijdster, probeerden beest los te maken. Uiteindelijk gelukt en beest loopt gewoon weg. Volgende probleem: bij het losmaken van het dier raakte de boer gewond en die moest toen verbonden worden.

Gevolg: we kwamen 3 kwartier later op Amsterdam CS aan, waar we dus al een aansluiting gemist hadden.
Toen kwam de trein die we moesten hebben ook nog eens een kwartier te laat (!!!!!).
En onderweg, alsof het nog niet genoeg was, zaten we direct achter een stoptrein, waardoor we eigenlijk wel gedwongen waren voor elk tussenliggend station te stoppen, niet op het station zelf, nee, daar stond nl de stoptrein waar wij achter zaten al.

Op de terugweg snel eten gehaald bij de Burger King, missen we de trein op een halve minuut, dus zaten we nog eens 25 minuten in de kou te wachten.

Dus. Ik heb mijn getrut met de NS weer gehad en ik wil de rest van het jaar vrijgewaard zijn van enige vertraging!!

(nog zo grappig. Een trein is altijd a. 5 minuten te laat, b. 10 minuten te laat, c. 15 minuten te laat (enz. op tijd laat ik even buiten beschouwing (de schaarse keren dat hij op tijd komt he ;)))
Roept zo'n vrouw om: de trein naar daar en daar van zo laat vertrekt over RUIM 5 MINUTEN!
Wtf is ruim 5 minuten! Zeg dat dan gewoon sukkels :P
Triomf!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #917 Gepost op: 10-03-2008, 00:16:42 »
De Mol!!!  ::bravo::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid