Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Nu nog maar duimen of ze komen.
Wie van de al ingeschreven en betaalde Forummers weten nog hoe lang het ongeveer duurde voordat ze het mailtje kregen met het inschrijvings nummer?Ik heb me vanmorgen rond 11:30 aangemeld en nog geen inschrijvingsnummer toegemaild gekregen.
Niet zo gehaast, ten eerste mag je blij zijn dat er een fandag komt, en ten tweede, de 'crew' heeft ook een sociaal leven, die zitten heus niet 24/7 met een laptop op hun schoot.
Zoals ik al zei:
Ja maar hij zal denk ik hebben gedacht dat dat automatisch ging, zo'n bevestigingsmail
Ik sta er nog niet bij, maar ik heb het al wel overgemaakt. Als het gelukt is iig. Want ik heb het meteen na ik het mailtje kreeg gedaan.En dat was gister middag oid.Klopt dat of had ik er dan bij moeten staan?
Weet iemand wie die mailtjes beantwoord en naar je toe stuurt?Want ik heb vandaag al een paar crew/actief leden online gezien.
Bij mij sotnd onderin de bevestigingsmail, Groetjes,namens de Wieisdemol.com crew,Molcrazy Dus denk dan molcrazy Ik denk dat als ze online komen.. Dan ben je niet de enige naar wie ze een bevestigingsmail moeten sturen ,
"Oke, dus ik ga wachten op Molcrazy
deze zijn van een paar dagen gelden, maak je geen zorgen.
MC stuurt de mailtjes idd. Je hebt btw niets fout gedaan, je inschrijving is goed ontvangen .
Volgende week kun je in de podcast horen welke namen al bekend zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
843 gasten en 0 vaste bezoekers