ik heb idd ook op een stoel gestaan, maar dat was helemaal achteraan en voor mij was nog een hele open vlakte.
Dus mocht diegene die dat storend vond mij bedoelen (bruine jas, blond haar, stond met een klein meisje met bruin haar samen op een stoel) dan spijt het mij voor diegene, maar dan had je maar voor me op de open vlakte moeten gaan staan.
en dan nu de fandag!
Het was weer super
Met alle kandi's en PJH op de foto geweest. Mazzel dat Romy en ik helemaal aan het begin al langs Georgina geweest waren (zij is coooooool!), want anders hadden we die mooi gemist!
Geweldig die vragen ook tijdens het vragenvuur (sorry Annebeth hahahahaha)
of het toeval was dat de aflevering op de verjaardag van Dennis uitgezonden werd, en dat er in de aflevering "Felicidades" te lezen was. Anton reageerde met: "Ja en we hebben ook geregeld dat er toen precies die dag een maansverduistering was" (oid)
Georgina die de hele tijd zei dat zij alleen in het stoffige deel gezeten had, en dat haar tas vol zat met zomerjurkjes en bikini's, maar dat zij niet aan het strandgedeelte toekwam. "Nee het was best leuk, echt aan te raden. Als je door de stof heenkijkt dan..." ::rofl::En het kamperen was DE HEL!
Georgina heeft mijn respect verdient na deze serie!
Ik heb ontzettend gelachen tijdens de veiling, Edo deed het erg leuk!
Regina een beetje commanderen, en dat arme meisje van de 12 euro
"en dan heb ik hier links in de hoek, gokje, een bod van 12 euro?"
"12 euro, dat dacht ik al/die zag ik al aankomen!"
En aan het begin met die stoel! "eigenlijk wil ik er toch minimaal 500 euro voor hebben"
En dan het mollenboekje van Regina
, 90 euro was het bod, en Regina zei "Oh dan mag ik er wel mn telefoonnummer in zetten voor dat geld!"
Waarop Edo reageert met: "Dat wordt pijpeeeeeeen!"
sorry, het was wel heel grof, maar TE GRAPPIG!
Slim idee van de mevrouw die zei dat ze die enveloppen wel voor de kinderen konden doen voor 2 euro per stuk!