Sorry maar ik snap er werkelijk helemaal niets meer van....!
Sinds wanneer zijn de laatste 10 opeens bekend? Kijken we wel naar hetzelfde programma? In mijn expeditie zitten nog steeds 12 deelnemers is er maar 1 proef geweest (dus hoezo punten voor proef 2) en is er helemaal niemand weg.
Volgens mij zijn we begonnen met 10 deelnemers op 1 eiland halverwege deze aflevering. Die 10 deelnemers zijn gekozen door de kampleden, of door proeven. Dat zijn dus de laatste 10, geluisterd naar wat EP zei? .. Dat Frans en Nelleke nog op het eilandje zitten heeft niks met de Expeditie te maken, ze hebben gewoon een gelukje gehad een soort tweede kans. De laatste 10 ging de vraag over, en daar is op beoordeeld, niet op het eventuele toevoegen van meer kandidaten op een ander eiland
De hele pool lijkt vooral gebaseerd te zijn van "je had moeten weten dat het normaal zus en zo gaat", i.p.v. omgaan met de verrassingen die er dit jaar zijn. Dit jaar gaat het gewoon anders en daar zul je dus ook als poolorganisatie mee om moeten gaan. Dan maar eens geen punten toekennen.
Volgens mij zijn de eerste 6 afleveringen totaal gebaseerd op de verassingen die we die afleveringen allemaal gehad hebben denk aan, beginnen met 100 man en de daabij behorende moelijkheden. Dat zijn allemaal vragen die normaal NIET in onze pool te vinden zijn, Maar daar hoor ik je ook niet over. In plaats dat je je handjes nou eens dicht knijpt dat je voor de LOL een spelletje mag spelen, ga je lopen zeuren over dingen die je niet krijgt zoals jij dat wilt hebben. De kleuterklas hadden we al gepasseerd dacht ik? Hangt je leven er vanaf?
Imiddels zijn er al vijf zeer dubieuze beslissingen genomen (immuniteit Kristien, afschrijven Ingeborg terwijl ze nog in de race zat, laatste 10 i.p.v. 12, punten voor proef 2 terwijl er maar 1 proef was en afschrijven Kristien).
Ik zal het nog een keer uitleggen, blijkbaar begrijp je het niet goed.
Kristien Immuniteit: Kristien had geen immuniteit, dat was namelijk helemaal niet te verdienen met die brief. Met die brief kreeg ze een plek bij de laatste 10 niet meer en niet minder. Niks geklets over immuniteit.
Ingeborg: Ze zegt duidelijk in een interview, ik wil niet meer en ik doe dus niet mee aan de spelletjes. Denk je nou echt dat mensen haar dan nog gaan kiezen als ze zegt dat ze niet wil?
Proeven: Dat heb ik al drie keer uitgelegd, je bent het er mee eens of niet, ik blijf niet bezig.
Laatste 10: Heb ik je ook net uitgelegd.
Afschrijven Kristien: Volgens mij is Kristien nergens afgeschreven, alle punten die je voor haar kunt krijgen heb je nog gewoon erbij staan.
Schrijf mij maar uit!
Gewoon niet meer stemmen, scheelt je een hoop irritatie!