Niks gezien van de finale. Zelf van 9.30 om 17.30 op de tennisclub gehangen. 9.30 aanwezig en uiteindelijk kon ik om 12.30 aan mijn eerste wedstrijd beginnen. Was een beetje warm tennisweer, maar had eindelijk eens iemand van mijn eigen niveau tegenover me in de competitie en had dus leuke rallies. Veel deuce ook, maar dat begint een soort trauma te worden. 1 vd 4 op mijn eigen service gewonnen. Elke keer als ik op nadeel kom is 't gewoon klaar. En dus helaas wedstrijd ook verloren
Om 15.30 ongeveer konden we dan ook een keer begonnen aan de dubbel. Dat was helemaal een leuke wedstrijd, ik heb best wel wat mooie puntjes gemaakt aan het net, een ace geslagen. Maar we kwamen weer een set achter. Toen halverwege de 2e set, begon ik echt te denken: als dit een 3e set wordt, dan ga ik dat geloof ik niet volhouden (en mijn conditie is echt niet slecht, maar die hitte was niet grappig), maar helaas werd het ook geen derde set. Wel nog een keer of 10 deuce gehad in de laatste game. Stuk of 3 matchpunten nog weggespeeld. Maar, ik ben nog lang niet zo koelbloedig en stoer als Kiki
Oh en tussendoor hadden we nog een leuke ruzie over een baan. Tja, ik zeg altijd maar zo: als je op tijd thuis wil zijn, dan moet je maar gaan hockeyen ofzo.