En we gaan weer het elftal van de week doen:
Zoet
Angelino Schwaab Viergever Dumfries
Rosario Hendrix
Perreiro
Lozano De Jong Bergwijn
Want 0-7
En nu het echte elftal v/d week (weer 3-5-2)
Eduardo
Malacia De Ligt Angeliño
Gudmundsson Gutierrez El Messaoudi Petersson Ziyech
Huntelaar Lozano
- Eduardo had een paar goede reddingen, er blonk niet echt 1 keeper uit vond ik, dus dan hij maar
- Malacia is niet een naam die je zou verwachten, liet soms zijn man ook lopen, maar had ook een paar een verdedigende actie die ik echt sterk vond
- De Ligt was weer degelijk by far de beste verdediger van de Eredivisie (of een van de beste)
- Angeliño was aanvallend weer heel erg goed en had een makkelijk dagje
- Gudmondsson, daar gaat PSV nog spijt van krijgen dat ze die hebben laten gaan. Scoorde een goal en speelde prima
- Gutierrez, die pass op zijn maatje Lozano en dat afstandsschot, 20-25 minuten gespeeld, klasse
- El Messaoudi scoorde 2x tegen NAC en was de beste man op het veld
- Peterson, 2 goals en een assist, dreigend zorgde voor veel ruimte op veld voor Heracles
- Ziyech was weer goed, strooide met mooie passjes en de assist bij de 3-0 was ook echt van klasse
- Huntelaar, penalty en een prima doelpunt. Had ook Lammers, de Jong of Matavs kunnen neerzetten, doen niet voor elkaar onder voor de spitspositie
- Lozano liet dit weekend ook zijn klasse weer bij vlagen zien, al had hij bij 0-1 wel geluk dat Immers en Beugelsdijk de fout in gingen.
Het is eigenlijk idioot om een invaller die 20-25 minuten meedeed erin te zetten, maar ja die assist op zijn maatje Lozano en de 0-5... prachtig schot op goal
Dan kan ik er eigenlijk niet omheen. Niet iedereen staat op de plek waar ze moeten staan. Maar er waren gewoon veel goede aanvallers/middenvelders deze week. Verdediging klopt dus ook niet helemaal natuurlijk (backs op centrale plekken), maar het gaat om wie er goed verdedigde of aanvallend opviel.