Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Liesveld heeft echt deze wedstrijd verpest
Pff.. lekker dan.. maar m.b.t tot de Vrij, ik ben echt niet zo onder de indruk van de Vrij hoor. Zet hem af tegen wereldtoppers als Ramos, Chiellini en Kompany dan is hij minder medogenloos (en die felheid zag ik dus vandaag wel in hem).
Tja het is geen wereldtopper dat klopt wel. Daar maakt hij teveel fouten voor, maar dat hij nu opeens de rode kaart krijgt omdat hij vorige week kritiek kreeg vind ik geklets. Die kritiek krijgt hij al anderhalf jaar namelijk
Enige positieve aan de wedstrijd zijn de supporters. Die blijven achter de club staan, wat er ook gebeurt En daar is nummer 4
Nee klopt, maar t valt me wel op dat hij dus vandaag 2 kaarten pakt door 2 niet de Vrij achtige tackles, de Vrij lost het meestal voetballender op.
Ik voel helaas de bui al hangen voor de komende tijd
Daarbij krijgt Feyenoord na Ajax uit wat makkelijkere wedstrijden: Roda thuis, nac thuis, Nec uit en Ado Thuis (heb ff de VI seizoensgids erbij gepakt ). Positief blijven over de kansen Top 3 is top 3, en Feyenoord, PSV en Ajax moeten t uitvechten!
En dan hopen dat Ajax en PSV uit punten verspelen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
944 gasten en 10 vaste bezoekers